stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 198755
  • 09 آذر 1399 - 18:51
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان

اساس توسعه پرورش نیروی انسانی ماهر است/ مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد

اساس توسعه پرورش نیروی انسانی ماهر است/ مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان  معرفی شد
هرمزگان/ قلم- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تسهیل در فرآیند دستیابی به توسعه را وابسته به انجام دقیق وظایف از سوی مجموعه آموزش و پرورش دانست و گفت: ساختار تربیتی یک جامعه می تواند از موجودی که دارای ظرفیت فطری و الهی برای دستیابی به کمالات است، انسانی بسازد که بتواند در خدمت بشریت، منادی صلح، آرامش، رفاه و نوع دوستی باشد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر سعید ناجی در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان که با حضور منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و شاپور محمدزاده معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، مجموعه آموزش و پرورش را عامل اصلی و مهم دستیابی به توسعه برشمرد و گفت: اساس توسعه، پرورش نیروی انسانی ماهر است که با وجود انسان های های فرهیخته، کارآزموده، متخصص و علاقه مند به امر آموزش و پرورش، ظرفیت لازم در این زمینه فراهم است.

وی، اولویت بخشی و تقدمِ آموزش و تربیت بر یکدیگر را از آفات مسیر پرورش نیروی انسانی ماهر، متخصص و متعهد برشمرد و افزود: آنچه که یک جامعه مترقی و توسعه یافته را فارغ از صف بندی های معمول مذهبی و عقیدتی نسبت به دیگر جوامع متمایز می کند، ساختار تربیتی آن جامعه است که می تواند از موجودی که دارای ظرفیت فطری و الهی برای دستیابی به کمالات است،  انسانی بسازد که بتواند در خدمت بشریت، منادی صلح، آرامش، رفاه و نوع دوستی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به رسالت سنگین آموزش و پرورش در زمینه پرورش نیروی انسانی مترقی و دارای کمالات انسانی، تصریح کرد: هیچ نهاد و دستگاهی دارای جایگاه  و بضاعت آموزش و پرورش با این وسعت و گستردگی نیست و بنیان های فکری و آموزشی نهادی مانند دانشگاه نیز بر بنیان های آموزشی و تربیتی نهادینه شده مجموعه آموزش و پرورش شکل می گیرد که اگر آموزش و تربیت فرد طی این دوره  از مسیر درست منحرف شده باشد، توفیق لازم را در آینده نخواهیم داشت و قطار توسعه، پیشرفت و تعالی کشور، مسیر اصلی خود را در پیش نخواهد گرفت.

ناجی، بهره گیری از بنیه غنی فرهنگی، ملی و مذهبی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: با ظرفیت خوبی که در مجموعه آموزش و پرورش کشور وجود دارد، امیدواریم بتوانیم از این مسیر به هدف متعالی پیش بینی شده دست پیدا کنیم اما نقش مدیران آموزش و پرورش و آشنایی کامل آنان با ظرفیت های این مجموعه و استفاده از ظرفیت بزرگ نیروی انسانی فرهیخته و کارآزموده در استان هرمزگان، برای طی هدفمند این مسیر بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: مسوولیت سنگین آموزش و پرورش باید به دست کسی سپرده شود که بتواند این مسیر سخت که گاهی اوقات با تقابلاتی نیز همراه است را به خوبی طی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به دوران مسوولیت دادی زاده ، مدیرکل پیشین آموزش و پرورش، گفت: وی از نیروهای فرهیخته استان است که به‌واسطه درک درستی که از شرایط حاکم بر مجموعه آموزش و پرورش دارند، از همان اوایل واگذاری مسوولیت، امیدوار بودیم که در فرآیند تصمیمی گیری و اهداف آموزشی و تربیتی استان به نقاط خوبی دست پیدا کنیم.

ناجی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط فعلی آموزش و پرورش، ارتقاء چشم‌گیر توسعه فضاهای آموزشی و شاخص های فرهنگی و اجتماعی استان، نمایانگر دستاوردهای خوب در حوزه تصمیم گیری‌های کلان در سطح استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اضافه کرد: امیداوریم با تدوام نهضت مدرسه سازی و احداث بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ کلاس دیگر در استان، هرمزگان به‌عنوان یک استان برخوردار ازحیث بهره‌مندی از فضاهای آموزشی استاندارد در کشور مطرح شود.

یاد آور می شود ،در این نشست، با اهدا لوح سپاس، از زحمات موسی دادی زاده مدیرکل پیشین آموزش و پرورش هرمزگان تقدیر و حکم ایرج بیت الهی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان ، از سوی شاپور محمدزاده معاون وزیر آموزش و پرورش به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.