محوریت «ساماب» ویژه مشترکین آب منطقهای و با محوریت «سایر خدمات» برای سایر مراجعان در حال ارائه هستند.
مهندس رضا کمالی اظهار کرد:استقرار میز خدمت الکترونیکی با رویکرد کاهش مراجعات حضوری، به حداقل رساندن گردش فیزیکی مدارک و افزایش سرعت و هوشمندی در پاسخدهی انجام شده است.
وی تصریح کرد: ثبت درخواست، پیگیری پرونده و گردش کار، بارگذاری مدارک مورد نیاز، بارگذاری مدارک مرتبط با نواقص اعلام شده، آگاهی از وضعیت پرونده، مشاهده وضعیت مالی، مشاهده صورتحسابهای قبلی و جدید و امکان پرداخت اینترنتی، قابلیت امضای اینترنتی قابل استناد در مراجع قضایی، ثبت درخواست رسیدگی به شکایات، بهرهمندی از استعلامات الکترونیکی، شرکت در نظر سنجی و انعقاد انواع قراردادهای فروش آب از جمله خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیکی شرکت آب منطقهای استان هرمزگان است.
انتهای پیام/