stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 198662
  • 09 آذر 1399 - 17:37
0
کارشناس مسئول واحد بیماریهای مرکز بهداشت شهرستان اراک:

مهمترین اقدام برای مقابله با کرونا، جلوگیری از انتشار آن است

مهمترین اقدام برای مقابله با کرونا، جلوگیری از انتشار آن است
قلم_مرکزی_ کارشناس مسئول واحد بیماریهای مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: مهم ترین اقدام در مقابله با کرونا قطع زنجیره و جلوگیری از انتشار این ویروس است.
قلم | qalamna.ir :

کارشناس مسئول واحد بیماریهای مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: از آنجا که کرونا ویروس درمان قطعی ندارد، مهم ترین اقدام در مقابله با آن در تمام دنیا و نه تنها در ایران قطع زنجیره و جلوگیری از انتشار این ویروس است.
دکتر بهروز رفیعی ادامه داد: در این راستا و به منظور قطع زنجیره این ویروس چند اقدام از جمله افزایش غربالگری و افزایش تست های سریع آزمایشگاهی در سه مرکز زینب کبری(س)، ارسطو و شهرک ولی عصر(عج) شهر اراک صورت می گیرد و مرکز چهارم نیز بزودی در خیابان هپکو افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بیمار یابی در شهر اراک، اظهار داشت:خوشبختانه با ارائه آموزش های لازم آگاهی مردم در خصوص این بیماری افزایش یافته است.
کارشناس مسئول واحد بیماریهای مرکز بهداشت شهرستان اراک از اجرای طرح شهید سلیمانی، همزمان با سراسر کشور در اراک خبر داد و بیان کرد: این طرح با همکاری وزارت بهداشت و بسیج بصورت کشوری برگزار می شود و ضمن ارائه آموزش های لازم به نیروهای بسیجی همزمان با سراسر کشور از شنبه نیز در اراک آغاز خواهد شد.
وی اظهار داشت: از آنجا که متاسفانه در شهر اراک آمار مبتلایان به کرونا همچنین تعداد بالای ناقلان بی علامت هم نگران کننده بود و نیز آمار مرگ و میر در شهر اراک که در مقطعی صفر بود متاسفانه با افزایش بالایی مواجه شد، لذا اقدامات لازم در این راستا و برای کنترل بیماری همچنان انجام می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.