stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 198524
  • 09 آذر 1399 - 19:28
0
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

جاده‌های استان اصفهان باز است

جاده‌های استان اصفهان باز است
قلم/اصفهان_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جاده‌های استان اصفهان باز است و تنها پلی در پادنای شهرستان سمیرم دچار آبگرفتگی شد که تردد در چند روستا را مختل کرد.
قلم | qalamna.ir :

منصور شیشه فروش با اعلام بارشهای دو روز گذشته دراستان اصفهان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته میزان بارش ۱۷ میلی‌متر در سمیرم، ۱۳ میلی‌متر در فریدونشهر، ۱۲ میلی‌متر در چادگان، ۶.۲ میلی‌متر در کبوترآباد، هفت میلی‌متر در میمه، هفت میلی‌متر در نجف آباد، ۶.۲ میلی‌متر در داران و اردستان و ۴.۲ میلی‌متر در اصفهان ثبت شد.

وی افزود: سامانه بارشی از دو روز گذشته سراسر استان اصفهان را در بر گرفت و با توجه به هشدارهای قبلی تاکنون منجر به خسارتی نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افت دما در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان تصریح کرد: وضعیت ابری و بارش برف در ارتفاعات پشتکوه فریدونشهر پیش بینی می‌شود و این بارش‌ها تا امشب در مناطق غرب و جنوب و شمال استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: جاده‌های استان اصفهان باز است و تنها پلی در پادنای شهرستان سمیرم دچار آبگرفتگی شد که تردد در چند روستا را مختل کرد.

شیشه فروش به استقرار عوامل امدادی در ۲۵۳ پایگاه هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، پلیس راه و راهدارخانه‌ها اشاره‌ای داشت و گفت: ۲۰ هزار تن شن برای بازگشایی راه‌ها در شرایط مسدود شدن پیش بینی شده است.

وی با اشاره به خروج سامانه بارشی از امشب گفت: هوای اصفهان فردا صبح با مه آلودگی غلیظ همراه است که توصیه‌های ایمنی لازم می‌شود و ضروری است قبل از هر سفری وضعیت راه‌ها از سامانه ۱۴۱ و ۱۳۴ بررسی شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.