stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 198304
  • 09 آذر 1399 - 9:22
0

کادر فنی تیم‌های والیبال جوانان شهرداری قزوین مشخص شدند

کادر فنی تیم‌های والیبال جوانان شهرداری قزوین مشخص شدند
قزوین – قلم– مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: کادر فنی تیم‌های والیبال جوانان و نوجوان شهرداری قزوین برای حضور در لیگ برتر مشخص و معرفی شدند.
قلم | qalamna.ir :

محمدابراهیم عصارزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: مرتضی اکبر شرفی به عنوان سرمربی و حمیدرضا طاهرخانی به عنوان مربی هدایت تیم والیبال نوجوانان شهرداری قزوین را برعهده گرفتند و همچنین اکبر خلیلی به عنوان سرمربی و سعید بهرامی به عنوان مربی تیم جوانان برگزیده شدند.

وی اضافه کرد: تیم‌های استان قزوین که در سال‌های پیش در لیگ یک باشگاه‌های کشور حضور یافتند موفقیت‌های خوبی به دست آوردند و قطعا در این دوره از مسابقات لیگ برتر نیز شاهد درخشش آنها خواهیم بود.

این مسوول ورزشی گفت: تیم والیبال جوانان استان با هدایت اکبر خلیلی در سال‌های گذشته به عنوان قهرمانی رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور دست یافت و امیدواریم در لیگ برتر نیز شاهد نمایش توانمندی و استعداد والیبالیست‌های قزوینی باشیم.

وی افزود: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران در رده سنی جوانان و نوجوانان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ۲۷ آذرماه با حضور ۱۴ تیم در هر رده سنی آغاز می‌شود.

مدیر تیم شهرداری قزوین گفت: فدراسیون مجوز برگزاری این رقابت‌ها به شرط رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دریافت کرده است.

عصارزاده با اشاره به وضعیت تیم والیبال بزرگسالان شهرداری قزوین در لیگ برتر، گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان نیم فصل لیگ برتر، تیم والیبال مردان شهرداری قزوین با سه برد و هفت باخت در رده ۱۱ و تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین با ۲ برد و یک باخت در رده دوم گروه الف جدول لیگ برتر والیبال بانوان قرار دارند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار هادی درزی رامندی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.