stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 198056
  • 08 آذر 1399 - 16:25
0
رئیس پلیس پیشگیری خبر داد:

کشف بیش از هزار فقره سرقت در یکماه گذشته/ ۲۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۷۹۷ متهم دستگیر شدند

کشف بیش از هزار فقره سرقت در یکماه گذشته/ ۲۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۷۹۷ متهم دستگیر شدند
کرمانشاه/قلم: رئیس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک هزار و 96 فقره انواع سرقت، کشف بیش از 23 کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 797 نفر متهم طی یکماه گذشته توسط رده های پلیس پیشگیری استان کرمانشاه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سرهنگ فرزاد اکبری در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس پیشگیری تلاش دارد با استفاده از تمامی ظرفیت‌های سازمانی و برون سازمانی از جمله گشت زنی های محسوس و نامحسوس، تعامل با ادارت، بسیج و اقشار مختلف جامعه و دیگر اقدامات انتظامی در جهت پیشگیری و مقابله با جرم و آسیب‌های اجتماعی اقدامات مثمر ثمری داشته باشد.

وی افزود: در یک ماه گذشته توسط رده های پلیس پیشگیری با اجرای طرح مختلف عملیاتی انتظامی و پیشگیرانه یک هزار و ۹۶ فقره انواع سرقت کشف و در این راستا ۷۹۷ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضایی سراسر استان گردید.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در این مدت ۲۳ کیلو و ۷۱ گرم انواع مواد مخدر، دو هزار و ۸۰۰ نخ سیگار، شش هزار و ۳۹۰ لیتر سوخت قاچاق، ۵۵قبضه سلاح شکاری و جنگی و یک هزار و ۵۱۳ حبه انواع قرص روان گردان و مقادیر زیادی دیگری انواع کالا قاچاق کشف و در این راستا نیز ۷۳۴ نفر قاچاقچی، خرده فروش مواد مخدر و معتاد دستگیر و تحویل محاکم قضایی شد.

سرهنگ اکبری در پایان هوشیاری و همراهی مردم و حضور مقتدرانه‌ پلیس در برابر مجرمان را از کارآمدترین مؤلفه های استقرار امنیت ارزیابی کرد و گفت: شهروندان عزیز به منظور پیشگیری از وقوع جرم حتمآ به توصیه های پیشگیرانه خادمان خود در نیروی انتظامی توجه کنند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.