stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 198030
  • 08 آذر 1399 - 15:41
0
بهداشت و سلامت

سهمیه جذب شبکه‌های بهداشت لرستان افزایش یافت

سهمیه جذب شبکه‌های بهداشت لرستان افزایش یافت
رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز افزایش سهمیه جذب نیروی انسانی شبکه‌های بهداشت و درمان استان اخذ شده است و شرایط آن به زودی اعلام می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

پس از نشست مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با افزایش سهمیه استخدامی شبکه های بهداشت و درمان موافقت شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این، رفع مشکلات کلان حوزه بهداشت و درمان لرستان و تکمیل پروژه های در دست ساخت دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرارگرفت و انجام اقداماتی نیز مقرر شده است.

ابراهیمی با اشاره به موافقت صدور مجوز برای احداث بیمارستان دوم شهرستان دلفان بیان کرد: همچنین مجوز افزایش اعتبار بودجه بیمارستان‌های در حال احداث خرم آباد، کوهدشت و دورود به عنوان مهمترین پروژه های اولویت دار بهداشت و درمان لرستان در بودجه سال ۱۴۰۰ و ردیف های متمرکز ابلاغی، گرفته شد.

وی تصریح کرد: احداث بخش مراقبت های ویژه سوختگی در مجموعه بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد و تامین منابع مالی آن نیز در این نشست مورد موافقت قرار گرفت.

وی گفت: در خصوص راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی بروجرد، توسعه فضای فیزیکی و ایجاد رشته های جدید در این شهرستان نیز پیگیری هایی از طریق شورای گسترش معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت و در نهایت با این مهم موافقت شد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.