stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 198021
  • 08 آذر 1399 - 15:29
2
در پی ترور دانشمند هسته ای کشورمان

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پیامی شهادت محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت. متن پیام امام جمعه خرم آباد به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده
قلم | qalamna.ir :
بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهدا و الصدیقین، بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر با برکت خود منشأ خدمات فراوانی شده بود و توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و آسیبی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان نادان بدانند راهی را که شهید فخری زاده‌ها آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد.
گروههای تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.
اینجانب شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده را محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی، مجموعه خدمتگزارن عرصه علمی و پژوهشی دفاعی کشور و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات را درخواست می‌نمایم.
هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.