stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 198016
  • 08 آذر 1399 - 15:19
0

زنجانی‌ها خریدار سهام بودند

زنجانی‌ها خریدار سهام بودند

ایسنا/زنجان مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان گفت: از میان شرکت‌های معامله شده، ۶۱ درصد خرید و ۳۹ درصد بقیه به فروش سهام مربوط می‌شد.

قلم | qalamna.ir :

اصغر نجفی در گفت‌وگو با با اشاره به معاملات منتهی به ۵ آذرماه امسال، اظهار کرد: در معاملات این هفته بورس منطقه‌ای زنجان، تعداد ۲۳۷ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۹۱۰ سهم و حق‌تقدم جمعا به ارزش بیش از ۲۷۹۰ میلیارد ریال داد و ستد شد که نسبت به هفته گذشته ۴۰ درصد رشد دارد.

وی مجموع ارزش معاملات انجام ‌شده را بیش از ۲۷۹۰ میلیارد و ۴۴۷ میلیون و ۳۱۴ هزار ریال دانست و گفت: بیش از ۱۷۲۱ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال از این معاملات به خرید و بیش از ۱۰۷۸ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال آن به فروش اختصاص داشته است.

این مسئول ادامه داد: با توجه حجم معاملات انجام شده می‌توان گفت که از میان شرکت‌های معامله شده ۶۱ درصد خرید و ۳۹ درصد بقیه به فروش سهام مربوط می‌شد و می‌توان گفت در هفته گذشته زنجانی‌ها بیشتر خریدار بودند.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در معاملات آبان‌ماه تعداد ۵۱۳ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۹۲۶ سهم در بورس منطقه‌ای زنجان معامله و جمعا حق تقدم به ارزش بیش از ۵۸۴۳ میلیارد ریال بوده است.

طی آبان‌ماه از میان شرکت‌های معامله شده ۵۵ درصد به خرید و ۴۵ درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.