stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 197933
  • 08 آذر 1399 - 13:50
0

شهروندان قزوینی خواستار برخورد با عاملان ترور شهید فخری‌زاده شدند

شهروندان قزوینی خواستار برخورد با عاملان ترور شهید فخری‌زاده شدند
قزوین/قلم – جمعی از شهروندان قزوین روز شنبه با حضور در مقابل استانداری قزوین خواستار برخورد جدی با عاملان ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شدند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، جمعی از شهروندان قزوین ظهر امروز در یک اقدام خودجوش و مردمی با حضور در مقابل استانداری قزوین بر انتقام سخت و برخورد جدی و قاطعانه با عوامل این ترور ناجوانمردانه تاکید کردند.

آنها ضمن محکوم کردن این اقدام ضد بشری، عروج آسمانی این شهید والامقام را به فرمانده معظم کل قوا، رییس جمهوری، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و خانواده گرانقدر آن شهید عزیز تسلیت گفته و انتقام سخت و کوبنده از عاملان را مطالبه کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین نیز در میان این گروه حضور یافت و تاکید کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری پیگیری مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت در دستور کار قرار دارد و قطعا بدون هیچ اغماضی با عاملان این جنایت، قاطعانه و کوبنده برخورد خواهد شد.

منوچهر حبیبی گفت: مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه نیز باید بدانند راه این دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور ادامه خواهد یافت و تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ بخش‌هایی که ایشان به آنها اشتغال داشت پیگیری خواهد شد.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.

در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.