stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 197911
  • 08 آذر 1399 - 13:36
3
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان تاکید کرد:

پیشگیری از قاچاق آرد با تشدید بازرسی‌ نانوایی‌های استان همدان

پیشگیری از قاچاق آرد با تشدید بازرسی‌ نانوایی‌های استان همدان
قلم/ همدان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: افزایش و استمرار نظارت و بازرسی از نانوایی استان همدان موجب پیشگیری از قاچاق آرد یارانه‌ای در خارج از شبکه می شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، عباس نجفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه نبود نظارت صحیح در شبکه توزیع و مصرف آرد یارانه‌ای باعث شده افراد سودجو از خلاء بازرسی‌ها سو استفاده کرده و نسبت به جمع‌آوری آرد یارانه‌ای و فروش آن در خارج از شبکه و قاچاق به مرزهای غربی کشور اقدام کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی امر نظارت بر نحوه توزیع و مصرف آرد باید نسبت به انجام بازرسی‌های مستمر اقدام و ضمن برآورد میزان مصرف و نیاز عمومی از احتکار و فروش آن به سودجویان توسط نانوایی‌ها و واحدهای صنفی ممانعت کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان عنوان کرد: چنانچه هر یک از دستگاه‌ها به وظایف سازمانی و تکالیف خویش عمل نکنند با آنان برخورد خواهد شد.

وی در این راستا تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر فروش خارج از شبکه آرد مراتب را به دستگاه‌های مسئول و یا به سامانه سجام قوه قضائیه به آدرس sajam.scpd.ir گزارش دهند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: هر شهروند در مقابل هر پدیده‌ای که منجر به افزایش قیمت کالاها یا کمبود و احتکار آن می‌شود باید به عنوان یک دیده‌بان عمل کند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.