stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 197896
  • 08 آذر 1399 - 13:08
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

صدور حواله بیش از ۲۱ هزار حلقه لاستیک برای ناوگان حمل و ‌نقل عمومی

صدور حواله بیش از ۲۱ هزار حلقه لاستیک برای ناوگان حمل و ‌نقل عمومی
کرمانشاه/قلم: مدیرکل راهداری و حمل و‌ نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در ۸ ماهه امسال بیش از ۲۱ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان حمل و نقل برون شهری توزیع شده است و هرگونه توزیع حواله لاستیک بصورت سیستمی و از طریق سامانه راهداری خواهد بود و حواله دستی وجود ندارد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: در ۸ ماهه امسال حواله ۲۱هزار و ۴۹۲ هزار حلقه لاستیک برای ناوگان حمل و‌نقل برون شهری استان کرمانشاه صادر شده است.

وی افزود: در این مدت بیشترین حواله های صادر شده، برای انواع خودروهای سنگین تا ۲۰ تن و ناوگان اتوبوس برون شهری، با توزیع ۱۱ هزار و ۶۶۴ حلقه لاستیک بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت برای ناوگان حمل و نقل برون شهری، کالا و مسافر، لاستیک سایز ۱۲*۲۴ نیز ۴ هزار و ۹۳۹ حلقه اختصاص یافته است.

کرمی با بیان اینکه هزار و ۱۹۰ حلقه لاستیک نیز برای کامیونت ها و خاور اختصاص یافته است گفت: بر اساس دستورالعمل‌های موجود در سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، سازوکار تحویل حواله تایر در حوزه برون‌ شهری به میزان کارکرد خودرو بستگی دارد، به همین منظور با بررسی سیستمی بارنامه‌ها میزان پیمایش جاده‌ای خودرو‌ها مشخص شده و طبق آن‌ها حواله‌های تایر به ناوگان برون شهری تعلق می‌گیرد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.