stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 197791
  • 08 آذر 1399 - 10:35
0

اعدام دو ناقضِ پروتکل‌های بهداشتی در کره‌شمالی

قلم | qalamna.ir :
گروه بین الملل: بسیاری از کشور‌های جهان این روز‌ها درگیر مبارزه شدید با کرونا هستند و در این میان برخی کشو‌رها از روش‌های عجیبی برای این مبارزه استفاده می‌کنند. برای مثال کره شمالی قوانینی بسیار سختگیرانه برای مبارزه با کرونا تدوین کرده که حتی منجر به اعدام نیز شده است. رهبر کره شمالی با قوانین سختگیرانه خود شناخته می‌شود و اکنون گفته می‌شود حداقل دو نفر را به دلیل شیوع ویروس کرونا محکوم به اعدام کرده است.
سازمان جاسوسی کره جنوبی در یک جلسه غیرعلنی به سیاستمداران این کشور اعلام کرده است که این خبر صحت دارد و دولت کره شمالی از مجازات‌هایی به شدت کوبنده برای مبارزه با کرونا استفاده می‌کند. از مدتی پیش شایعاتی درباره تلاش مقامات کره شمالی برای تولید واکسن کرونا منتشر شده بود و در بخش دیگری از گزارش وزارت اطلاعات کره جنوبی این موضوع اعلام شده که مقامات بهداشتی کره شمالی هنوز موفق به تولید واکسن نشده‌اند.
گفته می‌شود یکی از افراد اعدام شده به دلیل وارد کردن کالا از خارج از کشور (بر خلاف قوانین گمرک ویروس کرونا)، اعدام شده است، اما هنوز نام دو نفر اعدامی به شکل رسمی منتشر نشده است. همه این اخبار در شرایطی منتشر می‌شوند که کره شمالی ادعا می‌کند که تاکنون حتی یک مورد ویروس کرونا در مرز‌های کشورش پیدا نکرده است.
هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.