stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 197780
  • 08 آذر 1399 - 10:00
0
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خبرداد؛

گردشگری ایمن؛ عبور از چنبره کرونا

گردشگری ایمن؛ عبور از چنبره کرونا
قلم/اصفهان_ معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به تهیه پلن و برنامه‌ریزی مدون «گردشگری ایمن» در سه استان یزد، فارس و اصفهان گفت: در آینده نزدیک استانداران یزد، فارس و اصفهان در استان یزد جلسه‌ای در همین موضوع برگزار خواهند کرد تا به پروتکل‌های نهایی دست یابیم تا اقدامات لازم در سطح هیئت دولت و دستگاه‌های اجرایی مربوطه انجام شود.
قلم | qalamna.ir :

سیدحسن قاضی عسگر با اشاره به اینکه صنعت گردشگری اصفهان بیشترین خسارت را با شیوع کرونا دید، اظهار داشت: شیوع کووید ۱۹ به ما اثبات کرد که در آینده‌پژوهی و برنامه‌ریزی‌های آینده بر عوامل مؤثر صنعت گردشگری استان اصفهان متمرکز شویم.

وی با اشاره به برگزاری ویدئوکنفرانس بین استان‌های اصفهان، فارس و یزد در خصوص توسعه صنعت گردشگری تصریح کرد: استان‌های یزد، فارس و اصفهان به مثلث طلایی گردشگری ایران شهرت دارند و مقرر شد مقدمات «گردشگری ایمن» در این سه استان فراهم شود.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به تهیه پلن و برنامه‌ریزی مدون «گردشگری ایمن» در سه استان یزد، فارس و اصفهان گفت: در آینده نزدیک استانداران یزد، فارس و اصفهان در استان یزد جلسه‌ای در همین موضوع برگزار خواهند کرد تا به پروتکل‌های نهایی دست یابیم تا اقدامات لازم در سطح هیئت دولت و دستگاه‌های اجرایی مربوطه انجام شود.

وی شرط اجرایی شدن «گردشگری ایمن» را در سازگاری با کرونا دانست و تصریح کرد: چنانچه شهروندان شرایط زیست پذیری با ویروس کرونا را در سبک زندگی نهادینه کنند می‌توان به عملیاتی کردن این طرح امیدوار بود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.