stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 197763
  • 08 آذر 1399 - 10:09
1

ماهینی: باید فشار را از روی داوران برداریم

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی: بازیکن تیم فوتبال سایپا می گوید: فشار روی داوران زیاد شده و همین امر باعث می شود آنها در زمین مسابقه اشتباه کنند.حسین ماهینی  درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: هنوز ابتدای فصل است و راه طولانی تا پایان فصل باقیمانده، ما در سایپا تیمی متشکل از جوانان و بازیکنان با تجربه هستیم. واقعا تیم خوبی داریم. این بازیکنان آینده سازان فوتبال ایران هستند و در آینده می توانند به فوتبال ایران خدمت کنند. تا به حال نتایج خوبی هم کسب کرده ایم و شرایط خوبی را تجربه می کنیم. امیدوارم این شرایط ادامه دار باشد و سال خوبی در انتظار سایپا باشد.وی افزود: سال قبل هم سایپا جوانگرایی کرد و از بازیکنان جوان زیادی استفاده کرد، مطمئنا هر کس بخواهد جوان گرایی کند باید برنامه بلندمدت داشته باشد. بازیکنانی که فصل گذشته به عنوان بازیکنان جوان بازی کرده اند الان پخته تر شده اند و شرایط بهتری را تجربه می کنند. وقتی کشاورزی بذر روی زمین می ریزد سال بعد می تواند برداشت کند. شرایط سایپا هم اینگونه است. فصل قبل کارهای خوبی در این تیم انجام شد و الان فصل برداشت است.ماهینی در ادامه تصریح کرد: در تمام تیم هایی که تا به حال بازی کرده ام هواداران زیادی داشته ام. تیم هایی که در آنها بازی کرده ام هواداران دو آتشه خاصی داشته اند. الان که به سایپا آمده ام تجربه خوبی برایم محسوب می شود. اینگونه نیست که بگوییم سایپا هواداری ندارد بلکه هوادار کمی دارد. من همیشه سعی می کنم خودم را با شرایط وفق بدهم. الان هم همین گونه است. به بازیکنان تیم هم گفته ام نگاه نکنید که هواداری نداریم باید به این توجه کنید که وظیفه اصلی ما انگیزه دادن به بازیکنان جوان است تا شرایط خوبی را برای تیم فراهم کنیم. ان شاءالله بتوانیم انگیزه نتیجه گرفتن را به تیم خودمان القا کنیم و نتایج خوبی بگیریم.
 

بازیکن تیم فوتبال سایپا در بخش دیگری از صحبت هایش درباره حواشی موجود لیگ برتر گفت: اگر قرار باشد درباره حواشی فوتبال صحبت کنیم باید ساعت ها وقت بگذاریم و اظهار نظر کنیم. متاسفانه بدعت بدی ایجاد شده و شاید برخی به دنبال این باشند که نتیجه نگرفتن خود را با این کارها توجیه کنند. امیدوارم شرایط بهتر از این شود. بازیکن اشتباه می کند، مربی اشتباه می کند، داور هم اشتباه می کند اما نباید اینگونه باشد که از همین هفته های ابتدایی فشار را روی داوران بگذاریم. اگر فشار روی داوران باشد داوران هم مثل بازیکن و مربی اشتباه می کنند. امیدوارم چنین فشاری روی داوران نباشد تا آنها با آرامش کار خود را انجام بدهند.ماهینی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا به بازگشت به تیم ملی فکر می کند گفت: من سال ها برای تیم ملی بازی کردم و هفت سال در اردوهای مختلف حضور داشتم. درست است که الان سنم بالاتر رفته است اما انسان نباید هیچ وقت ناامید شود. من در تیم فوتبال سایپا کار خودم را انجام می دهم و تا روز آخری که فوتبال بازی کنم امید دارم به تیم ملی دعوت شوم. در حال حاضر جوانان خوبی در تیم ملی داریم اما من هم با تمام وجودم برای تیمم بازی می کنم و نیم نگاهی هم به تیم ملی دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می تواند با اسکوچیچ به جام جهانی صعود کند یا خیر؟ گفت: من با آقای اسکوچیچ کار نکرده ام و از نظر اخلاقی و مدیریتی شناختی روی او ندارم. البته از نظر فنی حتما مربی خوبی هستند. ما در زمان مربیگری کی روش تیم بسیار خوبی بودیم که دو بار به جام جهانی صعود کردیم و نتایج خوبی هم به دست آوردیم. امیدوارم امسال هم تیم ملی به جام جهانی صعود کند. چون اگر به جام جهانی برویم همه شرایط تغییر می کند. شما ببینید در سال ۲۰۱۰ که تیم ملی به جام جهانی نرفت چه اتفاقاتی برای فوتبال ایران رخ داد. اگر تیم ملی به جام جهانی نرود انگیزه ها کمتر می شود و شرایط خوبی را تجربه نمی کنیم. تیم ملی اگر به جام جهانی صعود کند سال بعدش لیگ با انگیزه و نشاط بیشتری شروع می شود. اگر هم به جام جهانی نرویم کسی حوصله و انگیزه فوتبال را ندارد. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که تیم ملی به جام جهانی صعود کند.
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: دو سال قبل که با آقای برانکو به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم با ۱۲ یا ۱۳ بازیکن به این مرحله رسیدیم، شرایط بسیار سختی را تجرب کردیم چون برخی بازیکنان مصدوم شده بودند و پنجره نقل و انتقالاتی هم بسته بود و در شرایطی که می توانستیم قهرمان شویم واقعا کم آوردیم اما امسال شرایط پرسپولیس بسیار خوب است و این تیم می تواند قهرمان آسیا شود. من از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و همیشه طرفدار این تیم هستم و دعا می کنم این تیم قهرمان آسیا بشود.

چون حقش قهرمانی آسیا است. آقای گل محمدی کار خیلی بزرگی انجام داده که تیم را توانسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند. قبل از آقای گل محمدی ما با آقای ابراهیم زاده به عنوان مربی ایرانی توانستیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم و الان هم خوشحالیم که پرسپولیس با یک کادر ایرانی به این جایگاه رسیده است. هم بازیکنان، هم کادر فنی و هم مدیران کار بزرگی انجام داده اند.وی ادامه داد: واقعا امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود چون شرایط خیلی خوبی دارد، امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که پرسپولیس قهرمان آسیا شود و یک جشن ملی را در ایران شاهد باشیم.ماهینی در پایان درباره اینکه آیا دوست دارد روزی با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند گفت: انسان با امید زنده است و هر کس برای زندگی خود اهدافی دارد. من به ۹۵ درصد اهدافی که داشته ام رسیده ام و خدا بیشتر هم به من داده است. من با توجه به شرایط جسمی که دارم می خواهم تا سه یا چهار سال دیگر بازی کنم. چون می دانم می توانم هنوز در زمین فوتبال بازی کنم. بعد از آن هم هر اتفاقی رقم بخورد راضی هستم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.