stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 197732
  • 08 آذر 1399 - 9:23
0

واکنش هنرمندان به درگذشت پرویز پورحسینی

واکنش هنرمندان به درگذشت پرویز پورحسینی

ویروس کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و روزانه تعداد زیادی از هموطنانمان را به کام مرگ می‌کشاند؛ هنرمندان نیز از این گردونه خارج نیستند و برخی از چهره‌های هنری به دلیل مبتلا شدن به این بیماری، جان خود را از دست دادند.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار ، پرویز پورحسینی، تازه‌ترین هنرمندی است که بر اثر ابتلا به کرونا، جمعه، هفتم آذرماه، درگذشت و جامعه هنری را در غم و اندوه فرو برد. آن هم در شرایطی که به گفته پسرش، در اوج سلامتی، مبتلا این ویروس شد. در پی درگذشت این بازیگر، هنرمندان زیادی در فضای مجازی، ضمن ابراز تأسف و عرض تسلیت، به درگذشت او به دلیل کرونا واکنش نشان دادند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود:

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این گونه به درگذشت پرویز پورحسینی واکنش نشان داده است:

خبر درگذشت بازیگر مطرح عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، مرحوم پرویز پورحسینی، بر تلخ‌کامی‌های این روزهای اهالی هنر افزود. یاد و خاطره هنرمند پیشکسوت، مجرب و با اخلاق سینمای ایران، از ذهن مردم هنردوست ایران فراموش نخواهد شد. این ضایعه اندوهناک را به اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر، دوستان، همراهان و به ویژه خانواده آن مرحوم صمیمانه تسلیت می‌گویم.

از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده، آرامش ابدی و رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی خواستارم.

سوسن تسلیمی، بازیگر

سوسن تسلیمی، بازیگر مطرح سینمای ایران که سال‌ها پیش به سوئد مهاجرت کرده و در دو فیلم ماندگار باشو، غریبه کوچک و طلسم در کنار زنده یاد پورحسینی نقش آفرینی کرده است، به درگذشت این بازیگر واکنش نشان داد:

از شنیدن خبر درگذشت همکار و دوست عزیزم، پرویز پورحسینی، بسیار متاسف و غمگین شدم. پرویز بازیگری بسیار کوشا و با شخصیت بود و هنرمندی دقیق و برجسته. یاد او همیشه در خاطرات من زنده و گرامی خواهد بود. با تسلیت به خانواده عزیزش، سوسن تسلیمی.

پژمان بازغی، بازیگر

این بازیگر با انتشار پستی در اینستاگرامش، این گونه آورده است:

آقای پورحسینی عزیز، کاش وقتی داشتیم شما رو، می‌تونستم این حرف‌ها رو به شما بگم. افتخار همکاری با شما، افتخار یاد گرفتن از تجربیات شما، برای من همیشه به یادگار میمونه. مرد مهربان، مرد بزرگ، باورم نمیشه پیش ما نباشید.

امروز غمگین ترینم.

بهنوش طباطبایی، بازیگر

بازیگر ماجرای نیمروز ۲، رد خون، در پی درگذشت این بازیگر در صفحه شخصی خود نوشت:

آقای پورحسینی نازنینم…

قلبم درد گرفت از رفتنتون، چقدر مهربون و حرفه‌ای و عزیز دل بودید، چقدر شرافت و مردانگی و اصالت یه هنرمند در رفتار شما بود که می‌شد از شما یاد گرفت. چقدر ارزشمند بودید برای آبروی سینما، قلبم درد گرفت آقا از رفتنتون.

یکتا ناصر، بازیگر

این بازیگر برای درگذشت زنده یاد پورحسینی در اینستاگرامش این گونه آورده است:

یاد هنرمند عزیزمان، آقای پورحسینی، گرامی. ایشان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران از همه نظر بودند و اندوه از دست دادنشان بسیار بزرگ. تسلیت به خانواده و تمامی نزدیکان و دوستداران ایشان.

تهمینه میلانی، کارگردان سینما

این کارگردان در صفحه اینستاگرام خود از حسرت کار کردن با این بازیگر گفته است:

یادش گرامی، پرویز پورحسینی بزرگ.

چند سال پیش به ایشان عرض کردم: من ارادت ویژه‌ای به شما و متد بازیگری شما دارم. به متلک گفتند: از نقش‌های بزرگی که منو برای ایفای اونها دعوت کردید معلومه!

قرار بود در فیلم بعدی ما، این اتفاق بزرگ بیفتد و ما با هم همکاری کنیم. لعنت بر کرونا که بزرگ هنرمند دیگری را از ما ربود. تسلیت به خانواده محترم پورحسینی، تسلیت به خانواده سینما و تئاتر، تسلیت به همه هنردوستان.

مهدی سلطانی، بازیگر

این بازیگر که این روزها سریال آقازاده را در شبکه نمایش خانگی دارد، این گونه به درگذشت مرحوم پورحسینی واکنش نشان داده است:

شریف، با وقار، مهربان، متواضع، هنرمند، با ادب، متین، با اخلاق، سختکوش، دانا، پویا، خوشرو … و انسان بود. پرویز پورحسینی را می‌گویم. روانش آرام و یادش ماندگار. مواظب خودتون باشید.

گلاره عباسی، بازیگر

این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود برای پرویز پورحسنی نوشته است:

شما عزیز ما، بزرگ ما، اعتبار ما بودید آقای پورحسینی نازنین. باورم نمیشه دیگر صدای پر مهرتان را نشنویم. روحتان شاد. یادتان گرامی استاد شریف ما. دلتنگی مان پایانی ندارد. چقدر صبر می‌خواهیم از خدا برای تحمل این غم‌های بی پایان.

هانیه توسلی، بازیگر

هانیه توسلی که این روزها مشغول بازی در سریال گیسو است، در اینستاگرام خود آورده است:

چقدر محترم و چقدر دوست داشتنی، چقدر با شخصیت. ایشان یکی از حرفه‌ای ترین و آدم حسابی ترین بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون بودند. واقعاً متأسفم. از صمیم قلب به خانواده محترم ایشان و همه مردم ایران تسلیت می‌گویم. چقدر تلخ و دردناک بود این خبر. چقدر این روزها تلخ و عجیب و دردناک است.

فریدون جیرانی، کارگردان

این کارگردان سینما، درگذشت پرویز پورحسینی را در صفحه اینستاگرامش تسلیت گفته است:

خداحافظ استاد

پورنگ پورحسینی نوشت: پدر حدود ساعت ۳ بامداد از میان ما رفت. این ویروس نفرین شده چینی، جان پدر عزیزتر از جانم را در اوج تندرستی قابل تصور گرفت. پدر تا لحظه آخر مبارزه کرد و جانانه جنگید، اما افسوس که…

از نزدیک شاهد تلاش‌های شبانه روزی تیم پزشکان بیمارستان فیروزگر برای بهبود حال پدرم بودم.

روحت شاد مرد بزرگ و آرام.

پوریا پورسرخ، بازیگر

این بازیگر، این گونه به درگذشت زنده یاد پورحسینی واکنش نشان داده است:

یعنی تا کی این داستان پر سوگ ادامه داره… خیلی از عزیزان و بزرگانمون رو از دست دادیم… چرا تموم نمیشه این روزا…

حبیب رضایی، بازیگر

این بازیگر در واکنش به درگذشت پرویزپورحسینی در اینستاگرامش نوشت:

دست به شانه می‌گذاشتید و با نجوای همیشگی می‌گفتید: یه برداشت دیگه بریم، بهتر میشه… گفتند بهتر بود که حالتان… چه یخ و بی اثر است جملاتمان… از آنجا، برای صبر و رحم و راه همه ما دعا کنید… شما هم حیف بودید جناب پورحسینی همیشه درخشان و محترم. درست مثل کامبوزیا پرتوی نازنین و زلال و چنگیز جلیلوند بی تکرار و… از وای از این فهرست زخم آور… خدایا مددی… همین.

کمال تبریزی، کارگردان

این کارگردان سینما در صفحه اینستاگرام خود، این گونه برای زنده یاد پورحسینی نوشته است:

عالیجناب پرویز پورحسینی، از نسلی بود که به آداب هنر اعتقاد داشت، پیشه خود را مقدس می‌دانست و به همین دلیل معتبر و بزرگ بود. مردی که در سرزمین کهن، بسیار از او آموختیم. درود و رحمت بر روان پاکش.

فاطمه گودرزی، بازیگر

این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود به درگذشت پر.یز حسینی واکنش نشان داده است:

هر روز داریم برای فوت عزیزی تسلیت میگیم. باز هم همکار نازنین دیگری جان به جان آفرین تسلیم کرد. چه خبر بدی، زمانه طوری شده که کسی نمیدونه نفر بعدی کیه، اما مطمئنه حتماً کسی هست، شاید خودمان. امیدوارم لااقل بتونیم مثل پرویز پورحسینی بزرگوار، اثر خوبی بر جا بگذاریم از خودمان.

مهتاب کرامتی، بازیگر

این بازیگر سینمای ایران، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

چقدر همراه، چقدر حرفه‌ای، چقدر عزیز

روحتان شاد استاد پرویز پورحسینی. کاشکی باور کنیم کرونا دروغ نیست.

هادی کاظمی، بازیگر

این بازیگر آثار طنز، به درگذشت پرویز پورحسینی این گونه واکنش نشان داده است:

درود عزیزان

چی باید گفت؟ دیگه نمی دونم… بزرگانمون، مشاهیرمون، هنرمندانمون، عزیزانمون، یکی یکی دارن پر میکشن. یک هنرمند تمام عیار، با اخلاق، دوست داشتنی و آروم… روحتون در آرامش

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.