stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 197490
  • 07 آذر 1399 - 13:04
0

ایجاد یک مرکز خیریه در اسکاتلند از سوی مدافع لیورپول

ایجاد یک مرکز خیریه در اسکاتلند از سوی مدافع لیورپول

مدافع تیم لیورپول با الهام گرفتن از مارکوس راشفورد در اسکاتلند یک مرکز خیریه ایجاد کرد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از تایمز، اندی رابرتسون، مدافع لیورپول مرکز خیریه خود را برای کمک به کودکان آسیب پذیر در زادگاهش اسکاتلند راه‌اندازی کرده است.

این موسسه خیریه موسوم به AR26  به کودکان نیازمند امکان دسترسی به آموزش، تحصیلات بیش‌تر و فرصت‌های شغلی و هم‌چنین حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های جدی را می‌دهد.

او درباره این اقدام خود گفت: در طول زندگی حرفه‌ای خودم، همیشه سعی کردم از کارهای خیرخواهانه حمایت کنم، هر زمان که بتوانم در عین حال دوست داشتم کارهای بیش‌تری انجام دهم. AR26 تلاش خواهد کرد تا از کسانی که بدون هیچ تقصیری از خود احساس عقب ماندن و در برخی موارد رها شدن می‌کنند، پشتیبانی کند.  

رابرتسون گفت که تحت تأثیر مارکوس راشفورد، مهاجم منچستر یونایتد قرار گرفت، او برای مبارزه با گرسنگی کودکان در کشورش کمپین‌های مختلفی را راه‌اندازی کرد و یک مرکز رایگان اهدای کتاب در انگلستان افتتاح کرد.

در همیت رابطه مدافع لیورپول گفت: راشفورد طی چند ماه گذشته به همه الهام بخشیده است، به خصوص ما فوتبالیست‌ها. من فکر می‌کنم که اکنون مردم درک می کنند که ما مسوولیت اجتماعی داریم و می‌توانیم تغییرات زیادی ایجاد کنیم  و باید بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.