stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 197457
  • 07 آذر 1399 - 8:00
0
مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم:

کاهش محدودیت‌های جدید شمار مبتلایان کووید۱۹ در سمیرم

کاهش محدودیت‌های جدید شمار مبتلایان کووید۱۹ در سمیرم
قلم/اصفهان_ مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم گفت: اجرای طرح محدودیت‌های جدید ستاد ملی و استانی باعث کاهش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این شهرستان شده است.
قلم | qalamna.ir :

علی‌اصغر صبوحی، اظهارداشت: این طرح از اول آذرماه آغاز شد و با گذشت ۶ روز، روند کاهشی مبتلایان کرونایی در ۴۸ ساعت گذشته را شاهد بوده‌ایم.

به گفته وی در طول این ۴۸ ساعت شمار مبتلایان که تا پیش از این از ۲۰ نفر در روز به ۱۹ و ۱۲ نفر رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت سمیرم اظهارداشت: اینکه محدودیت‌ها ادامه یابد ضروری است چرا که هنوز شاهد بستری روزانه پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و آی‌سی‌یو بیمارستان هستیم.

صبوحی همچنین از روستاییان خواست از تردد به مرکز شهرستان خودداری کنند تا شرایط تعدادی از روستاها که درگیر کرونا هستند بهتر شود.

وی با تقدیر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهرها و روستاهای مختلف در اجرای طرح حافظان سلامت، خاطرنشان کرد: یکی از کارشناسان شبکه بهداشت هر کدام از پایگاه‌های بسیج را در اجرای طرح همراهی و راهنمایی می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم با تاکید بر ضرورت ماندن ۱۴ روز بیماران کرونایی در خانه از بسیجیان شرکت کننده در این طرح محله محور خواست تذکر به خانوارها و افرادی که زودتر از این ۲ هفته در کوچه و بازار حضور می‌یابند را در دستور کار قرار دهند.

صبوحی بار دیگر از خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این شرایط سخت شیوع ویروس از دست می‌دهند خواست از برگزاری هرگونه مراسم خانگی و تجمعی خودداری کنند تا وضعیت شهرستان بهتر شود.

بخش بهداشت و درمان منطقه سمیرم دارای ۳۶ خانه بهداشت، ۶ پایگاه سلامت روستایی، ۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و یک بیمارستان ۸۶ تختخوابی(بیمارستان سیدالشهدا) در کنار درمانگاه شهید پیرمرادیان سپاه ناحیه این شهرستان است.

سمیرم با افزون بر ۹۰هزار جمعیت، ۱۵۰ آبادی و روستا، چهار بخش و ۶ شهر در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.