stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 197288
  • 06 آذر 1399 - 18:33
2

نماینده شوشتر: مجلس، اجازه مذاکره را نمی‌دهد

قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: نماینده شوشتر در مجلس گفت: تلاش برای مذاکره دوباره با آمریکایی‌ها با مخالفت و ممانعت جدی مجلس روبه رو خواهد شد.

چکیده اظهارات سهراب گیلانی:
* (با تاکید بر اینکه حضور هر دولتی در آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه فرقی برای ما ندارد): در طی سال‌های اخیر با روی کار آمدن ریاست جمهوری از هر دو حزب تحریم علیه ایران امضا شده و تنها تفاوت دولت‌های مختلف در این سال‌ها روش‌های آن‌ها بوده است.
* (با بیان اینکه دولت باید پیرو صحبت‌های رهبری در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها حرکت کند): اگر دولت با وجود فرمایشات صریح رهبری باز هم به دنبال رفع تحریم‌ها باشد قطعا اشتباه تاریخی مرتکب شده و این بار مجلس اجازه طی کردن چنین مسیری را نخواهد داد.
* (با بیان اینکه خنثی‌سازی تحریم‌ها بدون هیچ‌گونه شرطی مورد تایید ما است): ما هیچ گونه شرطی را از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در برجام نمی‌پذیریم و آن‌ها باید به همان توافق امضا شده عمل کنند.
* زمانی می‌توان در خصوص آینده ارتباط با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها ابراز رضایت کرد که آن‌ها به تعهدات خود عمل کرده و حسن اجرا در وعده‌ها را در عمل نشان دهند.
* اگر برخی مسئولان ما نیز با چنین شرایطی دوباره به دنبال مذاکره باشند، قطعاً مجلس اجازه بروز اشتباه دوباره را نخواهد داد.
* مذاکره انجام شده و اکنون باید منتظر عمل به تعهدات از سوی طرف مقابل باشیم از این رو اگر کسی در داخل به دنبال مذاکره مجدد باشد قطعا غیرقانونی بوده و مجلس پیگیر آن خواهد بود.
* آن‌ها با پاره کردن برجام بدترین توهین را مرتکب شدند، از این رو مذاکره دوباره خلاف عقل و مدیریت سیاسی کلان کشور است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.