stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 19726
  • 23 آذر 1394 - 11:08
6

استعفای کوچک‌زاده باز هم حاشیه‌ساز شد

رئیس مجلس خطاب به باهنر که باحضور در جمع تعدادی از نمایندگان به صحبت درباره استعفای کوچک‌زاده می‌پرداختند، تذکر داد و گفت: آقای باهنر! شما هم تشریف بیاورید در صندلیتان بنشینید.

قلم | qalamna.ir :

در دقایق ابتدایی نشست علنی امروز و درحالی که لایحه بررسی بیمه اجباری وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث در دستور کار صحن قرار داشت، محمدرضا باهنر، غلامرضا تاجگردون، غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، غلامرضا نوری‌قزلجه، بهروز نعمتی و تعداد دیگری از نمایندگان در گوشه‌ای از صحن تجمع کرده و درباره استعفای مهدی کوچک‌زاده از سمت نمایندگی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر مزاح می‌کردند که با واکنش علی لاریجانی روبرو شد.

بر این اساس، لاریجانی خطاب به باهنر که در جمع نمایندگان حاضر شده‌ بود، گفت: آقای باهنر! شما هم تشریف بیاورید در صندلیتان بنشینید.

پس از این تذکر لاریجانی، باهنر به سمت صندلی خود رفت و جعفرزاده‌ایمن‌آبادی با صدای بلند خطاب به لاریجانی گفت: آقای رئیس! لطفاً موضوع استعفای مهدی کوچک‌زاده را در دستور کار مجلس قرار دهید، مهم‌ترین دستور امروز استعفای کوچک‌زاده است!

رئیس مجلس نیز به وی پاسخ داد: دستور کار امروز صحن علنی پارلمان، بررسی لایحه بیمه اجباری وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث است.

ایلنا، از هنگامی که مهدی کوچک‌زاده در حاشیه یکی از نشست‌های علنی مجلس در تاریخ ۲ آذرماه٬ هیات‌رئیسه مجلس را تهدید به استعفا کرد که این همواره یکی از حواشی داغ جلسات علنی مجلس بوده است.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.