stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 197251
  • 06 آذر 1399 - 16:04
0
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اعلام کرد:

قیمت مرغ در استان مرکزی کیلویی ۲۸۸هزار ریال

قیمت مرغ در استان مرکزی کیلویی ۲۸۸هزار ریال
قلم_مرکزی_ معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار این استان ۲۸۸ هزار ریال تعیین شد.
قلم | qalamna.ir :

محمدجواد قربانیان افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده ۲۱۰ هزار ریال و قیمت تحویل این فرآورده پروتئینی از کشتارگاه به فروشگاه‌ها نیز ۲۸۰ هزار ریال تعیین شده است. 
وی ادامه داد: اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار استان در شهرستان‌های اراک،ساوه، دلیجان، خمین و شازند که دارای کشتارگاه طیور هستند ضروری است و عرضه مرغ در دیگر شهرستان‌های استان که از این امکان برخوردار نیستند باید تنها با ۲ هزار ریال قیمت بالاتر در هر کیلوگرم  صورت پذیرد. 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به نیاز استان مرکزی به گوشت مرغ، خروج مرغ زنده از استان تحت هر شرایطی ممنوع اعلام شده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود. 
قربانیان در خصوص نظارت بر اجرای مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در راستای تعطیلی اصناف نیز گفت:  بیش از ۹۰ درصد اصناف این مصوبه را اجرا کردند و تا کنون ۱۰۰ واحد صنفی که نسبت به اجرای آن بی‌تفاوت بوده‌اند مهر و موم شده‌اند. 
وی بیان کرد: ۲۱ هزار و ۷۳۶ مورد بازرسی به‌منظور مقابله با گرانفروشی و سایر تخلفات اقتصادی امسال از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی این استان انجام شد که بیشتر در حوزه‌های لوازم خانگی، انواع کالاهای اساسی، الکل، لوازم بهداشتی و نان بوده است.

هشتگ: , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.