stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 197248
  • 06 آذر 1399 - 15:37
0
رئيس كميسيون مالی و اقتصادی پارلمان محلی قزوين

فروش پروژه ستاره پونک شهر قزوین به صلاح نیست

فروش پروژه ستاره پونک شهر قزوین به صلاح نیست
قلم/قزوین - رئيس كميسيون مالی و اقتصادی پارلمان محلی قزوين گفت:با توجه به غیر واقعی بودن قیمت کارشناسی شده، به صلاح نیست که پروژه ستاره پونک واگذار شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم، فرج اله فصیحی رامندی روز پنجشنبه در جلسه شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: با لایحه شهرداری قزوین پیرامون واگذاری پروژه ستاره پونک با قیمت کارشناسی ۳۲۹ میلیارد تومان مخالف هستم؛ چرا که معتقدم قیمت کارشناسی شده واقعی نیست.

وی افزود: می‌توان این پروژه را با وضعیت موجود ۴۵۰ میلیارد تومان به فروش رساند و از طرفی اگر ملک را نگه داریم، با وجود سود جرایم، ارزش ملک از جریمه بانک بیشتر خواهد بود.

رییس کمیسیون مالی – اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه طی پنج سال اخیر ارزش این پروژه سه برابر شده است، افزود: بنده با واگذاری این پروژه مخالف هستم؛ چراکه ارزش ملک روز به روز در حال افزایش است و اگر می‌خواهیم واگذاری انجام شود باید دوباره قیمت گذاری شود و با قیمت فعلی به صلاح نیست پروژه ستاره پونک را واگذار کنیم.

فصیحی رامندی همچنین در خصوص نامه شهرداری قزوین مبنی برافزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه در بانک شهر، گفت: در کمیسیون مالی- اقتصادی با بررسی جوانب کار مقرر شد تا با حضور شهردار قزوین و نماینده شهرداری در بانک شهر این موضوع بررسی و نسبت به آن تصمیم گیری شود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.