stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 197204
  • 06 آذر 1399 - 14:37
1
۱۰۰ میلیمتر بارش پیش بینی می شود

آماده باش کامل برای مقابله با سیلاب احتمالی در لرستان

آماده باش کامل برای مقابله با سیلاب احتمالی در لرستان
مهدی پازوکی اظهار داشت: با توجه به این که فاصله بین دو بارش کم بوده و در سامانه پیش رو بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیمتر بارش پیش بینی شده است، از این رو همه دستگاه های مربوطه در حالت آماده باش هستند.
قلم | qalamna.ir :

وی افزود: تحلیل های هواشناسی گویای این است که این سامانه بارش های خوبی را به دنبال دارد و در ارتفاعات بارش به صورت برف خواهد بود که اعلام شده تا همه آمادگی داشته باشند تا از بروز مشکل جلوگیری شود.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان تصریح کرد: بارشها در دورود، الیگودرز، خرم آباد، پلدختر، نورآباد، الشتر و شول آباد قابل توجه است که علاوه بر بارش احتمال صاعقه و تگرگ نیز وجود دارد.

پازوکی عنوان کرد: این میزان بارش ممکن است سبب اختلال در ترددها، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها شود که اعلام شده تا نسبت به لایروبی رودخانه و مسیل‌ها، بازگشایی کانال‌ها و راه آب‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: ضروری است تا در این چند روز بارندگی به دلیل شرایط جوی، از صعود به ارتفاعات جدا خودداری شود و افراد در کنار رودخانه ها حضور نداشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: این سامانه بارشی تا روز یکشنبه در منطقه فعال بوده و بارش های خوبی به همراه دارد که بارندگی ها در روز شنبه و یکشنبه شدت بیشتری پیدا می کنند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.