stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 197169
  • 06 آذر 1399 - 13:20
3

فرودگاه کپنهاگ در کشمکش با کرونا

فرودگاه کپنهاگ در کشمکش با کرونا

مدیر فرودگاه کپنهاگ، پایتخت کشور دانمارک، از کاهش ۴۰ درصدی ظرفیت آن تا دو سال آینده خبر داده است؛ بدیهی است که این تصمیم در پی زیان‌های اقتصادی ناشی از انتشار ویروس کرونا اتخاذ شده است.

قلم | qalamna.ir :

سرویس ترجمه ، فرودگاه‌ها و سفرهای هوایی در سراسر جهان به شدت تحت تأثیر پاندمی کووید -۱۹ قرار گرفته است. مدیران فرودگاه‌ها و صنعت پرواز، در پی کاهش چشمگیر گردشگران به خاطر ترس از آلوده شدن به ویروس کرونا و همچنین لغو بسیاری از مقاصد و سفرهای کاری مردم، تلاش کرده‌اند زیان‌های اقتصادی را برای دوران پسا کرونا جبران کنند. برای این کار، مقامات کپنهاگی اعلام کرده‌اند که پس از پایان کامل محدودیت‌ها تغییراتی چشمگیر در فرودگاه‌ها و سفرهای هوایی به وجود خواهد آمد و ممکن است تا دو سال آینده نیز ادامه پیدا کند.

اغلب تغییراتی که قرار است در فرودگاه‌ها و صنعت پرواز کپنهاگ صورت گیرد، به منظور کاهش هزینه‌ها و جبران زیان‌های اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کووید -۱۹ انجام خواهد شد. یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در این زمینه اتفاق خواهد افتاد، کاهش ۴۰ درصدی ظرفیت سفرها است که به طور قطعی تا دو سال آینده ادامه خواهد داشت. جالب است بدانید که تا پیش از انتشار ویروس کرونا، فرودگاه کپنهاگ در فصل زمستان، روزانه میزبان بیش از ۸۳ هزار مسافر بود اما در سال جاری، تعداد این افراد به تنها چند هزار محدود شده است.

بنابراین، مدیر فرودگاه کپنهاگ به منظور کاهش هزینه‌ها و ذخیره پول، قرار است از ۷۸ گیت موجود در فرودگاه، ۲۴ مورد را ببندد. بدیهی است که در پی کاهش چشمگیر مسافران هوایی، فعالیت تمام گیت‌ها بسیار هزینه بر خواهد بود ضمن اینکه باز بودن آن‌ها ضرورتی نیز ندارد. طبق ادعای کارکنان فرودگاه، این گیت‌ها در تمام طول سال ۲۰۲۱ بسته خواهد بود و تا سال ۲۰۲۲ نیز هیچ مسافری از طریق آن‌ها تردد نخواهد کرد.‌

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.