stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 197123
  • 06 آذر 1399 - 12:32
0
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان:

پیش‌بینی جوی ناپایدار برای اکثر نقاط استان طی سه روز آینده

پیش‌بینی جوی ناپایدار برای اکثر نقاط استان طی سه روز آینده
قلم/اصفهان_ کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان گفت: طی سه روز آینده جوی ناپایدار برای اکثر نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الله علی عسگریان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: طی سه روز آینده جوی ناپایدار برای اکثر نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس جو حاکم بر استان همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد، بارش برف و باران به ویژه در مناطق غربی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه برای امشب در اکثر مناطق استان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: این روند تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای روز یکشنبه بارش در مناطق غرب و جنوب استان بیشتر به صورت برف پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: در دیگر مناطق استان بارش باران را داریم ضمن اینکه این سامانه اواخر روز یکشنبه از مناطق شرقی از استان خارج می‌شود.

علی عسگریان با بیان اینکه برای ۲۴ ساعت آینده کاهش دو تا چهار درجه‌ای دما را خواهیم داشت، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات بین ۱۹ تا دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده بویین میاندشت با دمای هوای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین و و خور و بیابانک با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.