stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 197081
  • 06 آذر 1399 - 11:19
0

کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مسافران اتوبوسرانی در مشهد

کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مسافران اتوبوسرانی در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مسافران ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

، سعید حسینقلی زاده مقدم اظهار کرد: با توجه به آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی که از ابتدای آذرماه اعمال شده، بر اساس آمار در روز یکم آذرماه ۳۳۶ هزار و ۹۵۶ مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابجا شده‌اند که این آمار در روز مشابه هفته گذشته ۴۲۸ هزار و ۵۴۲ مسافر بوده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در بعضی از ساعات کاهش مسافر ناوگان تا ۳۰ درصد نیز ثبت شده است که میانگین این عدد در روز یکم آذرماه ۲۱.۴ درصد بوده و نشان‌دهنده کاهش استفاده مسافران از خدمات حمل و نقل عمومی با توجه به محدودیت‌های جدید اعمال شده است.

وی تاکید کرد: به رانندگان اتوبوس ابلاغ شده با مسافران بدون ماسک که در سه هزار و ۴۵۰ ایستگاه اتوبوس از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند، ارشاد لازم را داشته باشند.

حسینقلی زاده مقدم با قدردانی از مسافرانی که برای حفظ سلامتی خود و دیگران بدون ماسک وارد اتوبوس نمی‌شوند، گفت: سعی شده با اطلاع‌رسانی و اجرای برنامه‌های آموزش فرهنگ شهروندی مثل اجرای طرح رادیو اتوبوس در ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، پخش پیام‌های بهداشتی ویژه مسافران و نصب تراکت و پوستر در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌ها حساسیت لازم را برای شهروندان ایجاد کنند.

وی با تاکید بر ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط رانندگان از مسافران، گفت: مسافران باید بهای دریافت خدمات را از طریق کارت الکترونیکی پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه پویش «من ماسک می‌زنم» بر روی بدنه اتوبوس‌های مشهد اجرا شده است، تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر توسط سازمان اتوبوسرانی مشهد با دقت اجرا می‌شود.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.