stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 196853
  • 05 آذر 1399 - 17:20
2

۱۷ هزار و ۷۱۹ تست کرونا در یک فرودگاه

۱۷ هزار و ۷۱۹ تست کرونا در یک فرودگاه

پس از مبتلا شدن چند پرسنل در بزرگترین ترمینال هوایی شانگهای به ویروس کرونا، مقامات رسمی شهر از مدیر فرودگاه خواستند از تمام کارکنان و مسافران تست کرونا به عمل آورد. در پی مثبت شدن آزمایشات تعدادی از پرسنل، بی‌نظمی سراسر ترمینال را در بر گرفته است.

قلم | qalamna.ir :

سرویس ترجمه ، از همان ابتدای ماه نوامبر تا به امروز تعداد هفت نفر از پرسنل فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که متخصصان به منظور مهار زنجیره انتقال ویروس، از مدیر فرودگاه خواسته‌اند از تمام کارکنان خود تست کرونا بگیرد. محل انجام تست در طبقه دوم پارکینگ فرودگاه انجام شد و دولت مسئولیت پرداخت تمام هزینه‌های آن را به عهده گرفت. تصاویر و ویدئوها از فرآیند انجام تست منتشر شد که نشان می‌دهد برخی از افراد به طور کاملاً عمدی، بدون رعایت فاصله اجتماعی، در ترمینال به هم چسبیده‌اند و تعدادی از پرسنل با لباس محافظ نیز در تلاشند از پیشروی افراد به سمت جلو خودداری کنند.

به طور کلی، در روز دوشنبه تعداد ۱۷ هزار و ۷۱۹ تست کرونا در مکان فوق انجام شد که از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۴۴ تست منفی بود. البته تاکنون جواب سایر آزمایشات مشخص نشده و هیچ شواهدی مبنی بر مثبت بودن آن‌ها وجود ندارد. جالب است بدانید افرادی که در همان ابتدا تست آن‌ها مثبت شده بود، به تازگی از سفر به آمریکای شمالی برگشته بودند و در حین انجام وظیفه در فرودگاه از ماسک استفاده نکرده بودند. پس از نمایان شدن علائم کرونا در آن‌ها و مثبت شدن تست کرونا، کارشناسان از مدیر فرودگاه خواستند از تمام پرسنل تست کرونا بگیرند که خوشبختانه تا کنون هیچ نتیجه‌ای مثبت اعلام نشده است.

پس از کشف پرسنل مبتلا به ویروس کرونا در شانگهای، تعداد ۱۱ مورد آلوده به بیماری کووید -۱۹ در شهر اعلام شد اما در بررسی‌های بیشتر، هیچ ارتباطی بین پرسنل آلوده فرودگاه و سایر بیماران جدید کرونایی در شانگهای وجود نداشت.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.