stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 196821
  • 05 آذر 1399 - 16:01
2

۸۸ روستا در استان فارس به اینترنت متصل شدند

۸۸ روستا در استان فارس به اینترنت متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد ۸۸ روستای جدید در استان فارس به شبکه‌ی ملی اطلاعات و اینترنت متصل شدند.

قلم | qalamna.ir :

محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: امروز ویدئو کنفرانسی، میزبان استاندار فارس، مدیران راه و شهرسازی فارس و لارستان و مدیر توزیع برق فارس، به همراه مدیران ارتباطات فارس و همچنین مدیران اپراتورهای ارتباطی، برای پیگیری مصوبات سفر تابستان امسال به شیراز بودم.

وی ادامه داد: ۳۸۰ روستای دیگر باقی‌مانده، بویژه در قیروکارزین منطقه زاخرویه و همچنین دبیران در زرین‌دشت که مشکل جدی دارند. همه این روستاها مطابق زمانبندی تا دو ماه دیگر بوسیله همراه اول به شبکه متصل خواهند شد. ۸۰ کیلومتر شبکه مسی اجرا شده و ۲۲۰ کیلومتر دیگر هم در دست اجراست که تا پایان سال به پایان می‌رسد تا صف انتظار مردم فارس برای دریافت تلفن خانگی به صفر برسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین خاطرنشان کرد: امروز با تامین منابع، مصوب شد ۱۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری جدید توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در اسرع وقت برای شرکت مخابرات ایران اجرا شود تا رینگ فیبر نوری استان فارس که ۳۰۰ کیلومتر آن اجرا شده است، به سرانجام برسد. پوشش ۱۲۰ کیلومتر از جاده‌های فارس هم در دست اقدام است که بخش عمده‌ی آن اجرا شده و باقی‌مانده هم تا پایان ماه جاری به سرانجام خواهد رسید.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.