stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 196795
  • 05 آذر 1399 - 15:19
0

فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام؛ تا ۱۵ آذر

فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام؛ تا ۱۵ آذر

ایسنا/قم ۱۵ آذر آخرین فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام معرفی شد.

قلم | qalamna.ir :

عادل علیپور در گفتکو با خبرنگاران گفت: دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برگزیده اند؛ برای برخورداری و انتفاع از سود سالانه، باید تا ۱۵ آذر ماه در سامانه سجام، ثبت نام کنند. 
وی افزود: شرکت سهام عدالت استان قم، به عنوان دومین شرکت سهامی عدالت استانی در کل کشور و با نماد «وسقم» با سرمایه بالغ بر ۵۲۰۰ میلیارد تومان، وارد بازار سرمایه شده است تا شهروندانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب نموده اند از سود و منافع آن، بهره مند شوند.

نماینده وزیر اقتصاد در استان، ادامه داد: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، عضو شرکت سرمایه گذاری استانی هستند و با پیگیریهای متعدد و برگزاری جلسات مختلف در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، شرکت سهامی عدالت استان قم، توانست با تسریع در افزایش سرمایه، صورتهای مالی حسابرسی شده و سایر مدارک مورد نیاز، برای ورود به بورس، اقدام  و موفق شود.
وی گفت: تعداد ششصد و نود و چهار هزار و۶۷۵ نفر از مردم استان قم، یعنی بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان، دارای سهام عدالت می باشند.
علیپور ادامه داد: با آزادسازی سهام عدالت، حدود ۲۹۳ هزار نفر که بالغ بر۴۲ درصد مشمولین، هستند، روش مستقیم وحدود ۴۰۲ هزار نفریعنی ۵۸ درصد، روش غیرمستقیم را انتخاب نموده اند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.