stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 196681
  • 05 آذر 1399 - 13:21
3

نخستین واکسیناسیون کرونا ۲۰ روز دیگر آغاز می‌شود

نخستین واکسیناسیون کرونا ۲۰ روز دیگر آغاز می‌شود

واکسن کرونای شرکت فایزر تایید شده است و تا پایان هفته دوم ماه دسامبر در سراسر ایالات متحده آمریکا در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

قلم | qalamna.ir :

سرویس ترجمه ، در تاریخ ۱۱ یا ۱۲ ماه دسامبر سال جاری، اولین افراد در ایالات متحده آمریکا واکسن فایزر را دریافت خواهند کرد. به نظر می‌رسد تا پایان دسامبر، ۲۰ میلیون نفر در برابر ابتلای بیماری کرونا ایمن می‌شوند و پس از آن هر ماه ۳۰ میلیون نفر واکسینه خواهند شد. شرکت فایزر اعلام کرده است که طی ۲۴ ساعت پس از تأیید نهایی، واکسن‌ها به مکان‌های ایمن‌سازی ارسال خواهد شد.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار است در تاریخ ۱۰ دسامبر، درخواست استفاده اضطراری از واکسن کرونای فایزر را بررسی کند. شرکت مدرنا نیز قصد دارد تا پایان ماه نوامبر درخواست خود را ارسال کند تا FDA آن را در تاریخ ۱۷ دسامبر ارزیابی کند.

محققان معتقد هستند به منظور دستیابی به ایمنی جمعی، تقریباً ۷۰ درصد افراد در ایالات متحده آمریکا یا ۲۳۰ میلیون نفر از مردم باید واکسن کرونا را دریافت کنند. به نظر می‌رسد این اتفاق تا ماه مه سال ۲۰۲۱ رخ دهد. تنها نگرانی متخصصان این است که برخی افراد تمایل نداشته باشند این واکسن را دریافت کنند، اما آن‌ها باید آگاه شوند که واکسن‌های کرونا توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) اولویت‌بندی دریافت واکسن کرونا و نحوه توزیع آن را در سطح محلی تعیین خواهد کرد. کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و گروه‌های آسیب‌پذیر که بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به نوع شدید بیماری کرونا قرار دارند، باید جزو اولین افرادی باشند که واکسن آن را دریافت می‌کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.