stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 196627
  • 05 آذر 1399 - 12:51
1

نقش مهم ایزوایکو در توسعه میادین نفت و گاز

نقش مهم ایزوایکو در توسعه میادین نفت و گاز
هرمزگان/ قلم- مدیر فنی مهندسی گروه سازهای دریایی و فراساحلی مجموعه ایزوایکو، با اشاره به اینکه ایزوایکو در حوزه ساخت سکوهای نفتی و گازی از علم و تکنولوژی دریایی روز دنیا بهره مند است و موفق شده پیشرفت چشمگیری داشته باشد ، گفت:ایزوایکو توانسته رکوردار ساخت سکوهای نفتی و گازی در خاورمیانه باشد و با وجود نیروهای بومی و توانمند هر روز بر موفقیت های این مجتمع عظیم افزوده می گردد.
قلم | qalamna.ir :

ساخت سکوها و چگونگی جای گیری آن با مهندسی های ریز بینانه به صورت  تخصصی انجام می گیرد که بر اساس آن اطلاعات محیطی از جمله؛ کف و سطح دریا، عمق و خاک بررسی می شود.

براین اساس مهندسی ها پس از واکاوی اولیه به طراحی تفصیلی پرداخته می شود که بر اساس آن  نتیجه نهایی را به واحدهای مربوطه از جمله واحد خرید و بخش مهندسی ساخت(نقشه ها و آنالیزهای مهندسی) خواهد داد.

طی سال های اخیر نه تنها موفق شده ایم در مراحل ساخت سکو ها پیشرو باشیم بلکه با تخصص و قدرتی مضاعف  توانستیم مهندسی، خرید، حمل و جابجایی، نصب و راه اندازی این سکوها را با مدیریت و برنامه ریزی مدون در مجموعه ایزوایکو انجام دهیم.

پیمانکاران بومی و متخصصی در مجموعه ایزوایکو پرورش یافته اند که قادرند در تمام حوزه های سکوسازی  قدرت نمایی کنند و مهندسی را در دل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران نهادینه کنند.

با تداوم پروژه های ساخت سکوهای نفتی و گازی قادریم نیروهای بیشتری را جهت اشتغالزایی در این مجتمع بزرگ صنایع دریایی جذب کنیم که خوشبختانه اکنون موفق به جذب نیروهای  متخصص مورد نیاز در این حوزه شده ایم.

پروژه های انجام شده در حوزه نفت و گاز در این مجموعه می توان به ساخت سکوی گازی فاز ۲ و ۳ پارس جنوبی، ساخت سکوی گازی فاز ۱ پارس جنوبی، ساخت و حمل نصب ۳ جاکت در فازهای ۶ و ۷ و ۸ پارس جنوبی، ساخت و حمل و نصب ۳ جاکت در فاز ۱۲ پارس جنوبی و ساخت جاکت در سکوی ۱۶ پارس جنوبی اشاره کرد.

ساخت، بارگیری، انتقال و نصب سکوی گازی ۱۸b، ساخت، بارگیری، انتقال و نصب سکوی گازی ۱۷b، ساخت، حمل و نصب ۴ جاکت فاز ۱۴ پارس جنوبی و عملیات ساخت، بارگیری، انتقال و نصب موفقیت آمیز فاز ۱۴a  از دیگر پروژه های شاخص در این مجموعه است.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.