stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 196583
  • 05 آذر 1399 - 12:00
1

کرونا موبایل‌فروشان بوشهری را به اتاق اصناف کشاند

کرونا موبایل‌فروشان بوشهری را به اتاق اصناف کشاند

ایسنا/بوشهر در پی تعطیلی‌های سراسری بازار به دلیل شیوع ویروس کرونا در جامعه و اعلام وضعیت قرمز در بسیاری از شهرهای کشور، فعالان صنفی رسته موبایل به اتاق اصناف مرکز استان بوشهر آمدند.

قلم | qalamna.ir :

به گفته این معترضین تعطیلی واحدهای صنفی موبایل فروش باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم بوشهر شده است. یکی از این افراد در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: «با تعطیلی واحدهای صنفی موبایل والدین دانش آموزان با مشکلات زیادی مواجه شده اند. چرا که به دلیل ترویج دولت الکترونیک و عدم امکان مراجعه حضوری آموزش و بسیاری از فعالیت های دیگر بر بستر اینترنت انجام می شوند.»

این فروشنده افزود: «عموم والدین بوشهری برای نصب نرم افزارهای آموزشی دچار مشکل می شوند از طرفی با توجه به این که تعداد زیادی از استفاده کنندگان موبایل هوشمند در استان موبایل های قدیمی دارند گه گاه این موبایل ها هنگ می کند که باید حتما به واحد تعمیرات موبایل مراجعه نموده و رفع مشکل بنمایند.»

وی تاکید کرد: «تعطیلات عمومی و نیاز به استفاده از نرم افزارهای مختلف واحدهای صنفی موبایل را قطعا به اولویت اول مردم تبدیل کرده است. زیرا زندگی در زمانه فعلی بدون استفاده از موبایل هوشمند عملا امکان پذیر نیست.»

یکی دیگر از فعالان صنفی موبایل در این باره گفت: «همه واحدهای صنفی تعمیرات موبایل از مدیران اتاق اصناف انتظار دارند که حمایت قاطعی از این فعالان صنفی بنمایند. زیرا ما اتاق اصناف را نماینده خود می دانیم.»

وی خاطرنشان کرد: «تنها محل درآمد همه فعالان صنفی رسته موبایل از رونق بازار تامین می شود اما در حال حاضر ما حتی نمی توانیم خرج روزانه خانواده های خود را تامین کنیم. دولت هم هیچ حمایت عملی از ما نمی کند.»

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.