stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 196547
  • 05 آذر 1399 - 11:04
0

رونالدو به رکورد مسی رسید

رونالدو به رکورد مسی رسید

ستاره پرتغالی یوونتوس با گلزنی در دیدار برابر فرانتس‌واروش به رکورد تعداد گل های خانگی مسی در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از اسپورت، یوونتوس در دیدار برگشت برابر برابر فرانتس‌واروش توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کند. گل نخست یوونتوس را در این دیدار که در ایتالیا برگزار شد کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند.

شبکه آماری اوبتا اعلام کرد که رونالدو با گلزنی در این دیدار با رکورد مسی در بازی های خانگی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا برابری کرد.

پیش از این مسی با زدن ۷۰ گل رکورد دار گلزنی در دیدارهای خانگی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود که کریستیانو رونالدو هم توانست با گلزنی در دیدار شب گذشته به این رکورد مسی برسد.

البته مسی همه این گل های خود را با پیراهن بارسلونا و در نوکمپ به ثمر رسانده ولی کریستیانو رونالدو با پیراهن منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است.

بهترین روزهای حضور این بازیکن پرتغالی در لیگ قهرمانان اروپا به دوران حضورش در رئال مادرید برمی‌گردد که توانست چهار قهرمانی را با این تیم به دست آورد. او با منچستر یونایتد هم به قهرمانی در این رقابت بزرگ دست پیدا کرد.

رونالدو در فصل سوم حضور خود در یوونتوس امید زیادی دارد که بتواند با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کند. یووه به  همراه بارسلونا صعود خود را به دور بعد قطعی کرده اند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.