stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 196456
  • 05 آذر 1399 - 9:04
1

کومان: شاهد یک بارسای تشنه بودیم

کومان: شاهد یک بارسای تشنه بودیم

سرمربی بارسلونا از عملکرد بازیکنان جوان تیمش رضایت داشت و اعلام کرد کاری خوبی کردند که به بازیکنان مهم تیم استراحت دادند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا سه شنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نبود لیونل مسی با چهار گل دیناموکیف را شکست داد و صعودش به یک هشتم نهایی قطعی شد. رونالد کومان پس از این برد گفت: تیمی را دیدیم که خیلی تشنه بود و چهره خوبی از خود بر جای گذاشت. پس از یک بر صفر شدن نتیجه بازی درخشانی به نمایش گذاشتیم و چهار گل به ثمر رساندیم. به بازیکنان مهم استراحت دادم و جوانان تکلیف خود را به خوبی انجام دادند. همیشه بازیکنانی که سطح بالایی دارند می توانند برجسته باشند. هدفمان صعود به دور بعد بود و به آن دست یافتیم. 

سرمربی بارسلونا در مورد ترکیب اظهار کرد: زمان استراحت دادن به بازیکنانی بود که تعداد قابل توجهی بازی انجام داده بودند. باید به آن ها استراحت داده می شد. تا پایان سال قرار است ۹ بازی دیگر انجام دهیم. گوهی اوقات باید استراحت داد. همیشه برای بازیکنانی که کم بازی می کنند فرصت وجود دارد. دیدن بازی شان خیلی مهم است.

آنتوان گریزمان هم در این دیدار نیمکت نشین بود و در نیمه دوم به میدان رفت. مهاجم فرانسوی گل چهارم تیمش را با ثمر رساند. سرمربی هلندی درباره بازیکن شماره هفت بارسلونا گفت: بارها گفته ام او را شاد دیده ام. او کار کردن را دوست دارد و همیشه می خواهد با تمام وجود بازی کند. متاسفانه بدشانس بوده که نتوانسته است گل های بیشتری به ثمر برساند. او توانایی های خاص خودش را دارد. نیمکت نشینی اش به خاطر مسائل جسمانی بود. 

کومان در پایان اظهار کرد: تیم شاداب بود. کار خوبی کردیم که به برخی از بازیکنان استراحت دادیم. تصویری خوبی بر جای گذاشته شد. در برخی جهات بهتر شدیم. می دانیم هر یک از بازیکنانمان توانایی در اختیار داشتن توپ را دارند اما بدون توپ مهم است. 

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.