stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 196442
  • 05 آذر 1399 - 5:19
2

آمار کرونا کرمان ۴ آذر؛ ۲۹ فوتی و ۱۵۰ ابتلای جدید

آمار کرونا کرمان ۴ آذر؛ ۲۹ فوتی و ۱۵۰ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا چهارم آذر ماه را تشریح کرد.

قلم | qalamna.ir :

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز –سه‌شنبه چهارم آذر ماه- اظهار کرد: در حال حاضر ۷۳۰ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۴۵۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۰۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، ۹۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۳۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۳۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمان بستری شده‌اند، ادامه داد: با احتساب این آمار مجموع موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های کرمان به ۱۳ هزار و ۲۹ نفر رسیده است.

وی در خصوص تفکیک منطقه‌ای بیماران جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان تصریح کرد: از تعداد کل بیماران جدید، ۱۰۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، ۱۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بوده است.

شفیعی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان را ۲۹ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به هزار و ۷۹۴ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از مجموع فوتی‌های جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان، ۱۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سه نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، هفت نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، سه نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بوده است.

، طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان کرمان هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.