stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 19641
  • 22 آذر 1394 - 14:30
2

کیف لپ‌تاپ نامرئی +تصاویر

جامعه‌ای را نمی‌توان نام برد که دزدی و سرقت در آن وجود نداشته باشد، یکی از این موارد سرقت لپ‌تاپ است،‌کالای نسبتاً گران‌ قیمتی که درون کیف‌‌های زیبا و شکیل به این‌ طرف و آن طرف حمل می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

فارنت: شرکت‌های سازنده لپ‌تاپ مواردی زیادی را در خصوص ساخت لپ‌تاپ رعایت می‌کنند، یکی از این نکته‌ها حفظ اصول زیباشناختی است، خریداران نیز به دنبال لپ‌تاپ‌هایی قدرتمند و ظریف هستند، در این بین کیف لپ‌تاپ نیز اهمیت زیادی دارد و کاربران لپ‌تاپ همیشه به دنبال کیف‌هایی هستند که در کنار زیبایی بتواند امنیت لپ‌تاپ را نیز حفظ کند،‌اخیرا‌ کیفی ساخته شده که در کنار زیبایی از امنیت به خصوصی برای نگه‌داری لپ‌تاپ برخوردار است.

کیف لپ‌تاپ نامرئی + تصاویر

جامعه‌ای را نمی‌توان نام برد که دزدی و سرقت در آن وجود نداشته باشد، یکی از این موارد سرقت لپ‌تاپ است،‌ کالای نسبتاً گران‌ قیمتی که درون کیف‌‌های زیبا و شکیل به این‌ طرف و آن طرف حمل می‌شود.
 

کیف لپ‌تاپ نامرئی + تصاویر

همان‌‌گونه که اشاره شد،‌ کیف‌های لپ‌تاپ سوژه‌ای بسیار مناسب برای سارقین هستند به خصوص اگر دارنده لپ‌تاپ مجبور باشد هر روز برای مدتی این کیف زیبا و گول‌ زننده را با خود به این طرف و آن طرف ببرد. اینجاست که خلاقیت به مبارزه با سارقین لپ‌تاپ آمده و شاهد کیف لپ‌تاپی هستیم که به صورت نامرئی طراحی شده است.
 

کیف لپ‌تاپ نامرئی + تصاویر

به این ترتیب می‌توانید لپ‌تاپ خود را در داخل این کیف ظریف و جالب گذاشته و پس از انداختن آن بر روی دوش، کاپشن یا ژاکت بپوشید تا لپ‌تاپ از دید سارقین مخفی بماند. از طرف دیگر در روزهای برفی و بارانی نیز وقتی این کیف را در زیر لباس خود به دوش داشته باشید،‌ به راحتی از لپ‌تاپ در مقابل خیس شدن محافظت می‌شود.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.