stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 196398
  • 05 آذر 1399 - 0:04
0

صعود چلسی و سویا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

صعود چلسی و سویا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

چلسی و سویا با شکست حریفانشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

قلم | qalamna.ir :

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار از گروه E آغاز شد و چلسی و سویا توانستند صعودشان را به یک هشتم نهایی قطعی کنند. 

چلسی به مصاف رن رفت و ۲ بر یک میزبانش را شکست داد. شاگردان فرانک لمپارد در دقیقه ۲۲ با گلزنی اودوی یک بر صفر پیش افتادند و نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفتند. در نیمه دوم رن تیم برتر میدان بود و مدام حمله می کرد. در نهایت تلاش های تیم فرانسوی به نتیجه رسید و گیراسی در دقیقه ۸۵ بازی را مساوی کرد. تنها چند دقیقه بعد اولیور ژیرو که در نیمه دوم به زمین رفته بود گل دوم چلسی را به ثمر رساند تا تیمش با کسب این سه امتیاز حضورش در مرحله حذفی قطعی شود.

در دیگر بازی سویا برابر کراسنودار قرار گرفت و مانند چلسی در لحظات پایانی تساوی یک بر یک را به پیروزی ۲ بر یک تبدیل کرد. ایوان راکیتیچ خیلی زود دروازه میزبان را باز کرد. کراسنودار در دقیقه ۵۶ بازی را به تساوی رساند اما مونیر حدادی در وقت های اضافه گل دوم سویا را وارد دروازه تیم روسی کرد تا سه امتیاز به شاگردان یولن لوپتگی برسد.

سویا مانند چلسی ۱۰ امتیازی شد و در دو هفته باقی مانده با تیم لندنی برای صدرنشینی رقابت خواهد کرد. رن و کراسنودار هم که شانس صعود به یک هشتم را از دست دادند برای کسب جایگاه سومی و حضور در لیگ اروپا تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.