stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 196332
  • 04 آذر 1399 - 18:13
1

اتیوپی: تعداد زیادی از نیروهای تیگرای پیش از اتمام مهلت ۷۲ ساعته خود را تسلیم کردند

اتیوپی: تعداد زیادی از نیروهای تیگرای پیش از اتمام مهلت ۷۲ ساعته خود را تسلیم کردند

تعداد زیادی از نیروهای منطقه تیگرای، در شمال اتیوپی پیش از اتمام مهلت ۷۲ ساعته‌ای که ارتش اتیوپی به آنها داده بود، خود را تسلیم کردند.

قلم | qalamna.ir :

اسپوتنیک امروز (سه‌شنبه) گزارش داد: تعداد زیادی از نیروهای ویژه و شبه‌نظامیان منطقه تیگرای از طریق مرزهای استان عفر خود را تسلیم نیروهای دولت اتیوپی کردند.

دولت اتیوپی به آنهایی که به خاطر شورای نظامی تیگرای نمی‌توانند خود را تسلیم کنند، پیشنهاد داد سلاح‌های خود را زمین بگذارند و از اینکه گروگان این گروه شورشی باشند، امتناع کرده و منتظر بمانند تا ارتش دفاع ملی با آنها تماس برقرار کند.

طبق اعلام اداره مرکزی عملیات، نیروهای دفاع ملی که در عملیات اجرای قانون در منطقه تیگرای شرکت دارند، برای کنترل یافتن بر شهر میکیلی در تمامی جبهه‌ها به حرکت درآمده‌اند.

تسفای ایالو، نماینده اداره مرکزی عملیات در نیروهای دفاع ملی اظهار کرد: شورای نظامی جبهه مردمی آزادی‌بخش تیگرای با هدف اعمال حاکمیت با توسل به زور، به نیروهای دفاع ملی خیانت کرد.

ایالو در ادامه گفت: نیروهای دفاع ملی در جبهه غرب از شهر “دانشا” به سمت “باکیل، حمیره و شیری” و در جبهه شمال از “بادمی” و “تسورینا” به سمت “زالامبیسا” به حرکت درآمدند.

او افزود: آنها پس از کنترل یافتن بر ادیغرات، دومین شهر بزرگ منطقه تیگرای، اکنون به سمت شهر میکیلی، مرکز این منطقه در حرکت هستند.
انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.