stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 196286
  • 04 آذر 1399 - 17:03
0

بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون بودجه

بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون بودجه

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی پیشنهادات نمایندگان در مورد طرح اصلاح ساختار بودجه در جلسه این کمیسیون خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز(سه‌شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه گفت: نمایندگان مجلس با توجه به اهمیت طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه و تاثیر آن بر سرنوشت کشور و مسایل اقتصادی، پیشنهادات بسیار گسترده‌ای را نسبت به این طرح ارائه کرده‌اند به نحوی که ما طی چهار جلسه گذشته در صحن علنی تنها توانسته‌ایم ۴ بند از این طرح را پیش ببریم.

وی افزود: بر این اساس امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس این موضوع را در دستور کار خود قرار داد تا با بررسی پیشنهادات نمایندگان و دریافت نظرات اعضای کمیسیون، بتواند این طرح را در صحن علنی هرچه بهتر به نتیجه برساند.

مفتح ادامه داد: البته ما در کمیسیون پیشنهادات مطروحه نسبت به بندهای ۴ به بعد را که هنوز در صحن علنی مطرح نشده، بررسی می‌کنیم و تلاش داریم تا طبق آیین نامه داخلی مجلس و مشورت با اعضای کمیسیون بعد از جمع‌بندی بررسی کنیم که چگونه می‌توان از طریق آیین‌نامه این موارد را در تنظیم و تصویب نهایی طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه در صحن علنی اعمال کنیم.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه یادآور شد: فردا(چهارشنبه) بررسی طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه در صحن علنی ادامه پیدا خواهد کرد و نمایندگان سعی دارند تا هرچه سریعتر مصوبه‌ای پخته و جامعی را برای لحاظ در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به نتیجه برسانند.

انتهای پیام

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.