stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 196239
  • 04 آذر 1399 - 16:17
2

ارتقای ارتباطات سیار روستا‌های ۴ شهرستان فارس

ارتقای ارتباطات سیار روستا‌های ۴ شهرستان فارس
افزایش کیفیت ارتباطات سیار روستاهای شهرستان‌های کازرون، کوهچنار، ممسنی و رستم فراهم شده است.
قلم | qalamna.ir :
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: افزایش و بهبود پوشش مکالمه و ظرفیت اینترنت تلفن همراه، در روستاهای شهرستان‌های کازرون، کوهچنار، ممسنی و رستم با برقراری سرویس رومینگ فراهم شده است.
 
مهرداد سهرابی افزود: آبادی‌های این شهرستان‌ها با برخورداری از قابلیت رومینگ اپراتور دوم کشور به اپراتور اول از کیفیت بهتری در حوزه مکالمه و برقراری ارتباط با اینترنت برخوردار خواهند شد.
وی گفت: ارتقای کیفیت ارتباطات سیار روستایی در پنج روستای بخش جره و بالاده شهرستان کازرون شامل سی‌سختی، مهبودی سفلی، میرچکک، عرب گاومیشی و قلعه نارنجی و آبادی شهرستان‌های کازرون، و حاجی آباد غوری از کوهچنار فراهم شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس افزود: ۶ روستا نیز درشهرستان رستم شامل تل بندو، دهنو سادات سفلی، دزدک علیا، میر شهریار و کول کوچک و جعفرآباد از سرویس رومینگ بهره‌مند شده‌اند.
سهرابی به برخورداری چهار روستا در شهرستان ممسنی از این امکان نیز اشاره کرد و افزود: روستا‌ها و آبادی‌های بخش مرکزی مسنی شامل مورکی، حجت آباد، باجگاه و تل‌گر فهلیان از کیفیت بهتری در حوزه ارتباطات سیار و دسترسی به اینترنت برخوردار خواهند شد.
وی گفت: صحت‌سنجی و بررسی ارائه خدمات از سوی تیم نظارت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است و اهالی این روستا‌ها می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود و جستجوی شبکه تلفن همراه مناسب از خدمات رومینگ برای افزایش کیفیت ارتباطی بهره‌مند شوند.
هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.