stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 196214
  • 04 آذر 1399 - 15:48
0
رئیس پلیس استان کرمانشاه خبر داد:

عودت بیش از ۸ هزار خودرو به شهرهای مبدأ توسط پلیس کرمانشاه/ کاهش ۴۴ درصدی تردد در جاده ها

عودت بیش از ۸ هزار خودرو به شهرهای مبدأ توسط پلیس کرمانشاه/ کاهش ۴۴ درصدی تردد در جاده ها
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، 8 هزار و 400 خودرو توسط مأموران پلیس به شهرهای مبدأ عودت داده شده اند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از نحوه اجرای محدودیت های تردد برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا در پلیس راه “کرمانشاه- همدان”، اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، اجرای طرح محدودیت های ترافیکی از روز شنبه یکم آذر ماه سال جاری در سطح استان با به کارگیری بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نیرو آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح و با تلاش مأموران انتظامی، پلیس راه و راهور تا کنون هزار و ۴۰۰ خودرو به شهرهای مبدأ عودت داده شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ۱۲۰۰ خودرو متخلف اعمال قانون و  ۸ هزار خودرو که قصد ورود به سطح استان کرمانشاه را داشته اند، عودت داده شده است.

سردار جاویدان ادامه داد: طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا که در ۵۰ نقطه استان اجرایی شده، کاهش ۴۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی ۷۲ ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل را در پی داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر ۶ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، بیان کرد: اجرای این طرح در ورودی ها و خروجی های سطح استان به ویژه شهرستان های قرمز کماکان ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: همچنین تردد خودروهای فاقد مجوز از ساعت ۹ شب الی ۴ صبح در سطح شهر ممنوع بوده و متخلفان به وسیله دوربین های نظارتی پلیس اعمال قانون خواهند شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.