stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 196198
  • 04 آذر 1399 - 15:19
1

آمار کرونا کرمانشاه ۴ آذر؛ ۱۸ فوتی و ۲۰۷ ابتلای جدید

آمار کرونا کرمانشاه ۴ آذر؛ ۱۸ فوتی و ۲۰۷ ابتلای جدید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا چهارم آذر ماه را تشریح کرد.

قلم | qalamna.ir :

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _سه‌شنبه چهارم آذرماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۸۸۹ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۷ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمانشاه شناسایی شده است، ادامه داد: از این تعداد ۱۳۴ مورد جز بیماران تست مثبت سرپایی و ۷۳ مورد جز بیماران تست مثبت بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۵ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شدند، ادامه داد: در این مدت زمان ۱۹۲ بیمار با علائم کرونا با بهبودی حال عمومی از بیمارستان‌های سطح استان کرمانشاه ترخیص شده‌اند.

محمدی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه را ۱۸ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه به یک هزار و ۱۹۹ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از مجموع فوتی‌های جدید مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه، هفت نفر در شهرستان کرمانشاه، سه نفر در شهرستان اسلام‌آباد غرب، سه نفر در شهرستان سرپل ذهاب، یک نفر در شهرستان صحنه، یک نفر در شهرستان هرسین، یک نفر در شهرستان پاوه. یک نفر در شهرستان روانسر، یک نفر در شهرستان گیلان غرب بوده است.

، طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان کرمانشاه هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.