stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 196106
  • 04 آذر 1399 - 13:54
3
در دانشگاه آزاد اسلامی اراک صورت گرفت،

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل حراست دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک و استان مرکزی

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل حراست دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک و استان مرکزی
قلم_مرکزی_ آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل حراست دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک و استان مرکزی برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل حراست دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک و استان مرکزی با حضور سیروس صابری مشاور رییس و رییس مرکز حراست دانشگاه آزاداسلامی برگزار شد.
دکتر حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در ابتدای مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهارکرد: بسیج لشکر مخلص خدا است و در هر نقطه ای از میهن عزیزمان حضور یافته ، حماسه و افتخار آفریده و نقشی از عشق وخلوص بر پهنه جغرافیای ایران جاری ساخته است.
وی افزود: ” امام خمینی (ره) فرمودند؛ عالم محضر خدا است ” بنابراین باید لحظه به لحظه وجودمان رادر انجام مسئولیت و رسالت در محضر خداوند احساس کنیم .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک خاطرنشان کرد: مسئولیت خطیری برعهده مسئولان وکارکنان حوزه حراست است و ازنگاه اسلام حراست ارزشمند است، حراست معنا و مفهومی والا و ارزشمند دارد تا جایی که در دعای فرج برای حراست و صیانت از سلامتی ایشان دعا می کنیم.
کلانتری بابیان اینکه عدم وجود حراست سلامتی سیستم را دچار چالش می کند ، افزود: وظیفه حراست رصد دقیق فعالیت های سازمانی و مراقبت از سیستم است و نگاه حراست تصمیم ساز است و به عنوان چشم تیز بین سیستم می باشد.
وی گفت: وظیفه حراست پاسخگویی است و باید با قرابت و نزدیکی بر قلب ها حکومت کند .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی واحد اراک ضمن تبریک به دکتر عباسی سرپرست جدید اداره کل حراست دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک و استان مرکزی گفت :انتظارمی رود ضمن ارتباط با پرسنل، نگاه تصمیم ساز ،سریع و دقیق در انجام امور با رییس دانشگاه داشته و در عین حال تعامل سازنده با حراست کل برقرارنمایید.
دبیرهیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی اظهار کرد: حراست باید قانون مداری را سرلوحه امور قرار دهد و شجاعت ،رعایت انصاف، جذب حداکثری و دفع حداقلی را داشته باشد.
وی بابیان اینکه حراست در دانشگاه به معنی حفاظت از اساتید،کارکنان و دانشجویان است، افزود: دیدگاه حراست باید دیدگاه فرهنگی و مبتنی بر شفاف سازی و رفتار هوشمندانه باشد و استراتژی حراست دانشگاه ، اصلاح و بازسازی امور باشد.
کلانتری در پایان گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی که عزت و اقتدار آن با خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس رقم خورده است ، حلاوت و شیرینی خاصی دارد و لذا باید از این فرصت برای خدمت به مردم و این نظام استفاده کرد.
صابری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با تبریک هفته بسیج و با اشاره به اهمیت بسیج گفت: بسیج در جامعه دارای اهمیت بالایی است و در سال ۵۸ به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد و تا به امروز در تمام عرصه ها در جامعه نقش آفرینی کرده است.
وی با بیان اینکه دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی از سوی کشورهای دیگر مورد حمایت قرار می گرفت، اظهار داشت: بیشتر کشورهای خارجی حامی و پشتیبان عراق در جنگ تحمیلی بودند. ایران در شرایط بسیار سختی بود و از هیچ نوع امکاناتی برخوردار نبود و در این راستا بسیج نقش اصلی و مهمی را ایفا کرد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بسیج در تمام عرصه ها نقش آفرینی کرده و تا به امروز هرجا انقلاب و نظام نیاز داشتند، از هیچ کمکی دریغ نکرده، بسیج در زمان و مکان نمی گنجد و از صدر اسلام وجود داشته است و در جامعه نقش پر رنگی دارد. رهبری و بسیج باعث پیروزی کشور بوده است.
در پایان جلسه از زحمات رضا کلوانی مدیرکل سابق حراست دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی تقدیر شد و دکتر محمد عباسی به عنوان سرپرست جدید اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و استان مرکزی معرفی شد

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.