stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 19601
  • 22 آذر 1394 - 12:45
4

انتقاد از کمبود اعتبار ساماندهی آبشوران کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: از سال ۹۱ تاکنون فقط ۶۰ میلیارد تومان به پروژه “ساماندهی آبشوران” کرمانشاه اختصاص یافته است.

قلم | qalamna.ir :

کیاست امیریان با اشاره به اینکه مقرر شده بود از سال ۹۱ تا امسال ۲۰۰ میلیارد تومان به ساماندهی آبشوران اختصاص یابد، اظهار کرد: با این وجود طی سه سال اخیر فقط ۶۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشتیم.

وی ردیف اعتباری ساماندهی آبشوران در بودجه سال گذشته را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: این در حالیست که از این رقم تنها ۵۰ درصد (معادل شش میلیارد تومان) اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: اگر در این سه سال رقم اعلام شده ۲۰۰ میلیارد تومان به این پروژه داده می‌شد، کار ساماندهی آبشوران امسال به اتمام می‌رسید.

به گفته این مسئول اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای این پروژه مربوط به برآورد سال ۹۱ است و این رقم تاکنون بسیار افزایش یافته ‌است.

امیریان با اشاره به اینکه با این روند کند تخصیص اعتبار نباید انتظار پیشرفت چشمگیری در ساماندهی آبشوران داشت، پیشرفت کنونی پروژه را حدود ۲۵ درصد اعلام کرد.

وی افزود: این پروژه اکنون در سه فاز در نقاط مختلف شهر در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر در سال آینده اعتبار خوبی به ساماندهی آبشوران اختصاص یابد می‌توانیم مجرای سرپوشیده حدفاصل سه راه برق تا میدان وزیری را نیز اجرایی کنیم، اما اگر اعتبارات کم باشد فقط به تکمیل فازهای قبلی خواهیم پرداخت.

امیریان خواستار توجه ویژه به پروژه ساماندهی آبشوران در لایحه بودجه سال آینده شد تا برای اجرای سریع‌تر این پروژه، اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شود.

گفتنی است: کار ساماندهی رودخانه آبشوران از سال ۹۱ به شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه سپرده شد.

ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.