stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 195998
  • 04 آذر 1399 - 16:27
2
رئیس واحد آماده‌سازی تختال ناحیۀ فولادسازی خبر داد؛

رکورد بی‌سابقۀ بارگیری تختال از طریق حمل ریلی

رکورد بی‌سابقۀ بارگیری تختال از طریق حمل ریلی
قلم/اصفهان_ رئیس واحد آماده‌سازی تختال ناحیۀ فولادسازی گفت: گفت: رکورد بی‌سابقۀ بارگیری تختال از طریق حمل ریلی، در سال جهش تولید و در ادامۀ عملکرد موفقیت‌آمیز ناحیۀ فولادسازی در کسب رکوردهای پیاپی در سال جاری حاصل شده است.
قلم | qalamna.ir :

با تلاش واحد آماده‌سازی تختال فولاد مبارکه با ثبت رکورد بی‌سابقۀ بارگیری اسلب برای واگن (به تعداد ۱۰۱۲ واگن و به میزان ۵۲ هزار و ۷۹۵ تن)، در آبان‌ماه ۱۳۹۹ موفقیت دیگری را در سال جهش تولید به نام خود ثبت کردند.

رئیس واحد آماده‌سازی تختال ناحیۀ فولادسازی، با اعلام این خبر، گفت: رکورد بی‌سابقۀ بارگیری تختال از طریق حمل ریلی، در سال جهش تولید و در ادامۀ عملکرد موفقیت‌آمیز ناحیۀ فولادسازی در کسب رکوردهای پیاپی در سال جاری حاصل شده است.

محسن احمدی، هماهنگی با واحد حمل‌ونقل ریلی و اصلاح فرایندهای موجود را عوامل اصلی این موفقیت برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و همکاری مدیریت فروش صادرات در سرعت‌بخشی به عملیات تخلیۀ تختال‌ها و همچنین تلاش تمام کارکنان و واحدهای پشتیبانی، عملکرد درخشانی در سال ۱۳۹۹ در زمینۀ بارگیری اسلب برای واگن ثبت شود.

وی یادآور شد: گاهی نیاز است براساس گرید و سفارش مشتری و با تشخیص واحد کنترل کیفی و کارکنان این واحد، عملیاتی روی تختال‌های موجود در این انبار به ‌منظور اصلاح عیوب احتمالی انجام گیرد تا عیوب سطحی برطرف شوند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.