stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195684
  • 03 آذر 1399 - 17:36
1

رشد بیش از ۳۰۰درصدی نصب علمک گاز در استان هرمزگان

رشد بیش از ۳۰۰درصدی  نصب علمک گاز در استان هرمزگان
هرمزگان/قلم-رئیس روابط عمومی شرکت گاز هرمزگان از رشد بیش از ۳۰۰ درصدی نصب علمک گاز در ۸ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان هرمزگان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

 مسعود ناصری اظهار داشت: در ۸ ماه سال جاری  ۵ هزار و ۶۳۹علمک گاز در شهرستان های برخوردار از گاز طبیعی از قبیل  بندرعباس،رودان،بندرخمیر، بستک،حاجی آباد، پارسیان و قشم  به همت همکاران تلاشگر  ما در امور مهندسی و اجرای طرح ها نصب شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد  علمک نصب شده در استان در هشت ماه امسال،۴هزار و ۲۵۱ علمک درمناطق شهری و یک هزار و ۳۸۸علمک در مناطق روستایی نصب شده که  با مقایسه این ارقام با ۸ماه سال ۹۸ ،  شاهد رشد بیش از  ۳۰۰ درصدی  در خصوص نصب علمک گاز در مناطق شهری و روستایی  هستیم.

ناصری ابراز کرد:این رشد بیش از   ۳۰۰ درصدی  که خود نشان دهنده عزم شرکت گاز استان در امر گازرسانی به مردم شریف هرمزگان جهت برخورداری از این نعمت الهی، ایجاد آسایش، رفاه اجتماعی،اشتغالزایی،ایمنی بیش تر و  توسعه پایدار بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان بیان کرد: در طول چند سال اخیر اشتراک‌پذیری گاز توسط شهروندان یکی از دغدغه‌های شرکت گاز استان است و هزینه فراهم‌ کردن زیرساخت‌ها و گازرسانی به این مناطق نسبت به هزینه انشعابی که شهروندان پرداخت می‌کنند، بسیار متفاوت بوده به نحوی که بسته به زیربنای ساختمان، دامنه مصرف و تعداد واحد آن این مبلغ  بین ۱۴۰ تا ۳۵۰ هزار تومان متغیر است در صورتی که  برای نصب هر علمک درب خانه و یا مجتمع، شرکت گاز  چندین برابر هزینه می کند و نصب آن کاملا رایگان است و از این بابت شرکت گاز هیچ هزینه ای از مشترکین دریافت نمی کند.

ناصری بیان کرد: شاید بتوان انشعاب گاز را به عنوان حساس‌ترین انشعاب ساختمان معرفی نمود و به همین دلیل استانداردهای مربوط به آن بسیار سخت‌گیرانه است که توسط شرکت گاز استان رعایت می شود.

وی اظهار کرد: امید است با گاز دارد شدن  سایر شهرها و روستاهای هرمزگان  و استفاده مردم از این نعمت الهی، شاهد سلامت و بهداشت  بهتر آنان و کاهش رفت و آمد  غیر ضروری مردم  در خصوص تعویض سیلندر گاز به خصوص  در ایام بیماری کرونا باشیم .

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان افزود: با در نظر گرفتن تعداد علمک‌های نصب شده در سال جاری، جمع کل انشعابات نصب شده در استان  بیش از  ۲۶  هزار علمک گاز  رسیده که حدود ۲۱هزار  علمک در مناطق شهری و ۵۳۰۰علمک در مناطق  روستایی نصب شده است.

ناصری در  ادامه عنوان کرد: انجام هر گونه حفاری در سطح شهر یا روستا نیازمند مجوز از شهرداری است و در هر منطقه باید با رعایت برنامه زمان‌بندی و همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های حفاری صورت بگیرد لذا در این خصوص نیز همکاری‌های مناسبی صورت گرفته و این همراهی سبب شده تا در برخی مناطق استان روند نصب علمک با شتاب بیش تری صورت بگیرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.