stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195679
  • 03 آذر 1399 - 17:31
0
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان

احداث ناحیه صنعتی در جزیره ابوموسی

احداث ناحیه صنعتی در جزیره ابوموسی
هرمزگان/قلم-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان از آغاز فرآیند مطالعات اولیه جهت احداث یک ناحیه صنعتی در جزیره ابوموسی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سیدامیر امیری‌زاد در حاشیه جلسه با فرماندار شهرستان ابوموسی افزود: مجوزهای لازم برای راه‌اندازی این ناحیه صنعتی صادر شده و زمینى به مساحت ۲۴ هکتار جهت احداث ناحیه صنعتى ابوموسى مکانیابى شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان با بیان اینکه مطالعه و طراحی این ناحیه صنعتی در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار محترم و به درخواست سرمایه گذاران برای احداث واحد صنعتی و در جهت مسکونی سازی جزیره؛ این ناحیه صنعتی احداث خواهد شد.

امیری‌زاد ایجاد و توسعه چندین شهرک و ناحیه صنعتی را از جمله برنامه‌های اصلی این شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد با ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید، زمین مورد نیاز سرمایه گذاران در استان تامین شده و تحقق این امر موجبات رونق تولید و افزایش اشتغال در استان را فراهم خواهد ساخت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در تمام شهرستانهای هرمزگان مستقر هستند که از این تعداد، ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده و ۸ شهرک و ناحیه صنعتی در حال احداث می باشد

انتتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.