stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195669
  • 03 آذر 1399 - 17:26
0

سپاه و نیروی انتظامی بازوان توانمند کشور در حفظ امنیت پایدار هستند

سپاه و نیروی انتظامی بازوان توانمند کشور در حفظ امنیت پایدار هستند
هرمزگان/قلم-فرمانده انتظامی استان در دیدار با فرمانده سپاه امام سجاد استان ، تداوم و تعميق تعامل سپاه و نيروي انتظامي را زمينه ساز موفقيت در ماموريت هاي مشترک دانست.
قلم | qalamna.ir :

سردار غلامرضا جعفری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان در بندرعباس دیدار و ضمن تبریک هفته بسیج طی سخنانی اظهار داشت: تداوم و تعمیق تعامل سپاه و نیروی انتظامی زمینه ساز موفقیت در مأموریت های مشترک شده و تضمین کننده امنیت پایداردرشهرستان خواهدبود.

وی افزود: بی تردید اصلی‌ترین رسالت ناجا، بسیج، سپاه و سایر نهادهای امنیتی این است که همواره با تمام توان خود در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و در بستر تعاملی فراگیر در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمن، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

این مقام انتظامی، سپاه و نیروی انتظامی را بازوان توانمند کشور در حفظ امنیت پایداردانسته و بیان داشت: افتخار بزرگ این دو مجموعه خدمت به مردم و نظام اسلامی تحت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

سردار جعفری افزود: زحمات بسیجیان وارسته و مخلص در جبهه های حق علیه باطل طی حماسه هشت سال دفاع مقدس و با ایستادگی و از خودگذشتگی در دفاع از میهن عزیزمان برکسی پوشیده نیست و نیروی انتظامی نیز خود را همگام و همدل با بسیج دانسته و با سرلوحه قراردادن فرمایشات حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیجی بودن را برای خود افتخار ی بزرگ می داند.فرمانده انتظامی استان هرمزگان عملکرد پلیس و بسیج را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در تامین امنیت پایدار جامعه هستند و هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت رسانی به مردم بهتر و آسان تر محقق خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: سپاه و ناجا به عنوان دو نیروی تامین کننده امنیت با تداوم و تعمیق روابط می توانند در پاسداری از مرزهای کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام های موثری بردارند.

سردار اباذر سالای فرمانده سپاه امام سجاد استان نیز در این دیدار از مشارکت ، همکاری و همدلی مجموعه نیروی انتظامی در اجرای موفق برنامه ها و مناسبت ها و ارایه خدمات بویژه برگزاری رزمایش های همدلی و مساوات در نقاط مختلف استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.