stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195656
  • 03 آذر 1399 - 13:45
3
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان:

آسیب ۱۴۳۹ نفر در حوادث کار / شناسایی هویت اجساد حادثه کارکنان پالایشگاه اصفهان

آسیب ۱۴۳۹ نفر در حوادث کار / شناسایی هویت اجساد حادثه کارکنان پالایشگاه اصفهان
قلم/اصفهان_ مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان درباره مصدومین ناشی از حوادث کار در استان اصفهان گفت: یک هزار و ۴۳۹ نفر در سال جاری در محل کار صدمه دیدند که از این تعداد ۷۰ نفر زن و یک هزار و ۳۶۹ نفر مرد بوده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

علی سلیمانی‌پور با اشاره به کاهش آمار مراجعه مرتبط با نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: در این بازه زمانی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر در این زمینه به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند که این آمار در سال گذشته ۲۸ هزار و ۳۳۹ مورد بوده است.

مشارکت ۸۷۹۱ زن در نزاع

وی افزود: از تعداد کل مراجعه کننده برای نزاع به پزشکی قانونی استان اصفهان در سال جاری هشت هزار و ۷۹۱ نفر زن و ۱۸ هزار و ۵۱۹ نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین به آمار هفت ماهه فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۶۲ نفر که همگی مرد بودند در این حوادث جان باخته‌اند.

وی درباره مصدومین ناشی از حوادث کار در استان اصفهان نیز ابراز داشت: یک هزار و ۴۳۹ نفر در سال جاری در محل کار صدمه دیدند که از این تعداد ۷۰ نفر زن و یک هزار و ۳۶۹ نفر مرد بوده‌اند.

سلیمانی‌پور مرگ و میر ناشی از مصرف قرص برنج در اصفهان را ۶ نفر شامل پنج مرد و یک زن اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با ۱۴ مرگ و میر در این زمینه با کاهش خوبی رو به رو بوده است.

وی در ارتباط با شناسایی اجساد حادثه واژگونی خودروی سرویس کارکنان پالایشگاه اصفهان نیز ابراز داشت: هر چهار جسد این حادثه شناسایی شده است، اسامی این اجساد سید حمید موسوی، نادعلی صالحی، رضا کیماسی و خداوردی بهارلویی بوده که به خانواده‌های آنها تحویل شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.