stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195618
  • 03 آذر 1399 - 16:20
1
رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی:

آغاز ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۵ آذر

قلم_مرکزی_رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی از آغاز ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۵ آذر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۵ آذرماه سال جاری آغاز می شود و تا ۱۲ آذرماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در حال حاضر هماهنگی های لازم با سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده و متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی زمان برگزاری آزمون این دوره را ۱۷ بهمن ماه اعلام و تاکید کرد: طبیعتاً با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند.
رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانشپذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.
وی با عنوان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.